SØGER: Bombo stol til dreng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

anna-jonas

Hej!

Hun bor i Odder, men stolen står hos mig i Malling. Den kan sendes, skal bare lige undersøge portoprisen. Vender tilbage senere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Kristina V

Anna-jonas skriver:

Hej!

Hun bor i Odder, men stolen står hos mig i Malling. Den kan sendes, skal bare lige undersøge portoprisen. Vender tilbage senere.

Ok.. 75 for en pakke ved post dk, ellers kan jeg få GLS til at lave en pick and return, da det er billigere for mig

Anmeld

28. juli 2010

anna-jonas

Kristina V skriver:

Ok.. 75 for en pakke ved post dk, ellers kan jeg få GLS til at lave en pick and return, da det er billigere for mig

Hvordan gør man lige det................altså pick and return?? Ved vi har et GLS depot henne i vores lokale kiosk. Er det så dig eller mig der betaler forsendelsen??

Anmeld

28. juli 2010

Kristina V

Anna-jonas skriver:

Hvordan gør man lige det................altså pick and return?? Ved vi har et GLS depot henne i vores lokale kiosk. Er det så dig eller mig der betaler forsendelsen??

Jeg bestiller dem til at hente pakken hos dig, så har de pakke label med som de sætter på og køre den retur til mig

Men hvis post dk kan sende den for 75 vil jeg hellere det, da det er lidt billigere.. Men er ikk sikker på størrelse osv ved post dk.

Men ska muligvis op og se Cirkus summarum i løbet af den næste uge i Århus. Er det ikke der omkring Malling ligger?

Anmeld

28. juli 2010

anna-jonas

Kristina V skriver:

Jeg bestiller dem til at hente pakken hos dig, så har de pakke label med som de sætter på og køre den retur til mig

Men hvis post dk kan sende den for 75 vil jeg hellere det, da det er lidt billigere.. Men er ikk sikker på størrelse osv ved post dk.

Men ska muligvis op og se Cirkus summarum i løbet af den næste uge i Århus. Er det ikke der omkring Malling ligger?

Jo, Malling ligger 15 km. syd for Århus.................og det er på vejen, når i skal ind til tangkrogen.

Anmeld

28. juli 2010

Kristina V

Anna-jonas skriver:

Jo, Malling ligger 15 km. syd for Århus.................og det er på vejen, når i skal ind til tangkrogen.

Jamen kan du så ikk PB mig din adresse og et mobil nummer. Så kan jeg lige skrive når jeg ved hvilken dag det bliver. Men det er enden på Søndag eller næste søndag..

Anmeld

28. juli 2010

Bom

ladydan1 skriver:

Jeg har en i grøn :-) tager dog på ferie nu og er først hjemme d. 14 august.

:-) Sisse

Er den magen til den på billedet ovenfor?? Og hvad skal du have for den??

Anmeld

3. august 2010

Kristina V

Jamen jeg søger stadig. Sælgeren som jeg havde aftalt med solgte til anden side trods aftale.

Så hvis i ligger inde med en stol så skriv

Anmeld

3. august 2010

louise8723

Kristina V skriver:

Jamen jeg søger stadig. Sælgeren som jeg havde aftalt med solgte til anden side trods aftale.

Så hvis i ligger inde med en stol så skriv

jeg har en i grøn

Anmeld

3. august 2010

Kristina V

louise4060 skriver:

jeg har en i grøn

Hvor meget vil du have for den?? Og hvor bor du? Mere om den ska hentes eller sendes  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.