2 mislykkede graviditeter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

thilde-tusindfryd

Ja, så blev jeg også tilhørende denne gruppe endnu engang. Denne gang fordi graviditeten viste sig at være et vindæg - dvs. at det befrugtede æg ikke udviklede sig til et foster, men at der bare var en tom blommesæk, selvom man har alle graviditetssymptomer og derfor går og tror, at man er rigtig gravid.

Øv, altså. Fik en udskrabning i fredags og går nu bare og venter på, at jeg holder op med at bløde og får ægløsning igen, så vi kan komme videre og prøve igen.

Havde en spontan abort i efteråret sidste år, så det er 2. gang det mislykkes for os. Håber næste gang er lykkens gang. Jeg har ihf ikke problemer med at BLIVE gravid. Det er da altid noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

klmf

Øv, det er da bare for træls Håber på bedre held næste gang

Når nu vi snakker om en næste gang, så går jeg ud fra du har besluttet dig for at gå videre med at prøve sammen med din ven? Håber da du har fået lidt afklaring på dine tvivlsspørgsmål.

Knus

Anmeld

28. juli 2010

thilde-tusindfryd

Den del af det er ikke helt afklaret endnu, men det er nok det, jeg selv foretrækker, men vi skal ha snakket det mere igennem og se, om vi kan blive enige om en kontrakt. Hvis ikke, så skal jeg igang med at se om jeg kan finde en anden løsning med en åben donor. Desværre har jeg ikke 10.000 kr. til inseminering på en privat klinik, så det blir nok det grå marked.

Hvor er I andre i processen ? Har I også forsøgt længe og i så fald, hvad er så problemet ?

Anmeld

28. juli 2010

dipetersen

Hej.

Håber det er okay at jeg spørger:

Hvor langt var du henne da det blev fundet ud af ???

mvh diana

Anmeld

28. juli 2010

thilde-tusindfryd

Jeg var i uge 8 eller 9, da jeg blev scannet første gang. Fordi jeg havde en spontan abort i efteråret, hvor de mente, at jeg var omkring 8.-9. uge, så fik jeg denne gang en henvisning til en såkaldt tryghedsscanning, just to be sure.

Og den første scanning viste så en tom blommesæk. De kunne ikke se noget foster i ægget. Men det var jo ret tidligt i forløbet stadig, så jeg blev henvist til endnu en scanning 1 uge efter. Den viste det samme, så der var ikke meget håb. For en sikkerhedsskyld fik jeg så dog endnu en scanning og på et andet hospital, for jeg var jo nødt til at være helt sikker. Men scanningen viste det samme.

Samtidig fik jeg løbende taget blodprøver for HCG niveau og det var faldende. Så de var ikke i tvivl om, at det var et vindæg. Og nu har jeg så fået det fjernet og venter på at komme igang igen :-)

Anmeld

29. juli 2010

dorthemus

thilde-tusindfryd skriver:

Den del af det er ikke helt afklaret endnu, men det er nok det, jeg selv foretrækker, men vi skal ha snakket det mere igennem og se, om vi kan blive enige om en kontrakt. Hvis ikke, så skal jeg igang med at se om jeg kan finde en anden løsning med en åben donor. Desværre har jeg ikke 10.000 kr. til inseminering på en privat klinik, så det blir nok det grå marked.

Hvor er I andre i processen ? Har I også forsøgt længe og i så fald, hvad er så problemet ?

Først: hvad er præcis det grå marked?? Er det en tur i byen eller...? Jeg gav selv 5900 kr. så mindre end 10.000 kr kan altså også gøre det

Anmeld

30. juli 2010

thilde-tusindfryd

Med det grå marked mener jeg alle mulige andre løsninger, hvor man har mulighed for en åben/kendt donor, så barnet har en far.

Hvis du kun har givet knap 6.000 kr. for en åben donor inseminering, så må det være, fordi du enten har fundet et usandsynligt billigt sted eller også har været ret heldig med at det lykkedes i første hug og ikke har valgt scanninger osv.

Anmeld

31. juli 2010

Vial

thilde-tusindfryd skriver:

Med det grå marked mener jeg alle mulige andre løsninger, hvor man har mulighed for en åben/kendt donor, så barnet har en far.

Hvis du kun har givet knap 6.000 kr. for en åben donor inseminering, så må det være, fordi du enten har fundet et usandsynligt billigt sted eller også har været ret heldig med at det lykkedes i første hug og ikke har valgt scanninger osv.

Har du overvejet "regnbuefamilier". Det er hvor du får barn med en homoseksuel mand. Det overvejede jeg og undersøgte sagen.

Jeg kom bare frem til at det ville være mærkeligt at "caste" mænd til far-rollen. Det skal næsten være en, man kender for andet end en netside, hvor begge ønsker at være forældre.

Nogle er dog til det.

Lige som man skal overveje sæddonor løsningen, så skal man også meget nøje overveje, hvem man vil dele forældrerollen med. Så tænk dig godt om. Det er 18 års samarbejde om det kæreste eje, du kan forestille dig.

Anmeld

2. august 2010

Kruse90

det er jeg ked af at høre
Håber snart det lykkedes

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.