bianca er bare så smuk! elsker billedet i sandkassen hvor hun (formentlig) bliver beskidt i sin fine kjole
og det hårspænde celina har i håret – hvor længe bliver det siddende? her er det umuligt at putte ting i håret på pigerne, hvis det ikke er den ene så er det den anden der flår det ud 
og nårja. godmorgen!
Tak søde.
Ja, der er ligesom et eller andet dejligt ved blandingen af noget "fint og rent" og så noget "barnligt og snavset", når det blandes sammen 
Jeg er også vild med et billede jeg har af hende, hvor hun hopper i en vandpyt. Tøjet er endnu tørt og rent. Men man kan jo tydeligt gætte, hvordan hun har set ud bare 2 sek. senere... 
Lige sådan har jeg taget ét af hende, hvor hun sidder i sin lyserøde kjole, i højstolen, og ser tv.... Bagpå er kjolen så røget op, og hun har bar rynket barne-numse på stolen
.......Helt uskyldigt, og bryder alt det "pæne" ....sådan som børn skal have lov at være 
Jeg ELSKER også bare det bøtte-billede du har, hvor de står med ryggen til, uden en trævl på kroppen. Det ser så nuttet ud 
Anmeld