Sandt eller falsk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

Anonym trådstarter

Hej

Står og skal en tur til Tyskland imorgen, for at handle ind, men fik at vide af en veninde at jeg ikke må tage mere end 60km væk fra mit fødested, når der er under 14 dage til termin...

Passer det?? Jeg er 38+4, og der er ingen tegn på at en fødsel er på vej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

TbCp

Ikke må??? For hvem?

Det bestemmer du vel selv om du vil....

Anmeld

27. juli 2010

bagger26

Hej

Står og skal en tur til Tyskland imorgen, for at handle ind, men fik at vide af en veninde at jeg ikke må tage mere end 60km væk fra mit fødested, når der er under 14 dage til termin...

Det bestemmer du vel selv.  Det er kun hvis du skal flyve der er restriktioner for hvor langt du må være.. Så du tager bare afsted. Har en veninde hvis vandt gik midt i otto duborg

Anmeld

27. juli 2010

Anonym trådstarter

Godt godt, synes os det lød lidt mærkeligt, at jeg ikke MÅTTE tage mere end 60km væk

Bor i Jylland og har os en barnedåb jeg skal til i weekenden, på Sjælland, så er da glad for at der ikke er en "regel" på dette område

Men hun fik det bare til at lyde som om det nærmest var en lov, så ville lige spørge jer kloge hoveder

(ville passe mig helt fint hvis vandet går i Otto Duborg, hehe )

Anmeld

27. juli 2010

Dot D

Hi hi, har jeg da aldrig hørt før... Vores venner tog en tur til Tyskland for at handle og dagen efter fødte hun. Vi bor nord for Randers, så "lidt" længere væk end 60 km

Anmeld

28. juli 2010

Bom

Anonym skriver:

Godt godt, synes os det lød lidt mærkeligt, at jeg ikke MÅTTE tage mere end 60km væk

Bor i Jylland og har os en barnedåb jeg skal til i weekenden, på Sjælland, så er da glad for at der ikke er en "regel" på dette område

Men hun fik det bare til at lyde som om det nærmest var en lov, så ville lige spørge jer kloge hoveder

(ville passe mig helt fint hvis vandet går i Otto Duborg, hehe )

Der er da frit sygehus valg, så hvis du vil føde i københavn, så tager du da bare derover..

Anmeld

28. juli 2010

Stumpen

Sådan en gang ævl.. Skulle noget ske mens I er væk, så kommer du da bare det nærmeste sygehus....

Anmeld

28. juli 2010

Anonym trådstarter

Tak alle sammen, så tager jeg roligt til Tyskland og shopper løs

Anmeld

28. juli 2010

Mussen2

Anonym skriver:

Hej

Jeg fik samme besked da jeg var gravid og at man selv skulle betale, hvis man gik i fødsel udenfor fødestedet...

Jeg spurgte jordemoderen og det var FALSK. SÅ afsted med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.