ved slet ikke hvad jeg skal skrive her (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

Anonym trådstarter

hvorfor skal det være så svært af være ung mor og alene mor til et barn..

da jeg var sammen med min eks bliv der sku aldrig kigge efter mig på den måde når jeg kom gåen men nu hvor er jeg er alene og ung mor bliver der viske i krogen og dvs. andre ting.. når lad mig starter historien..

da min eks og jeg gik fra hinanden mangle jeg et sted og bo og flyttet sammen med en veninde, da hendes hjem ikke var stort nok og hendes udlejer ikke ville have vi boede så mange mennesker der bliv vi smidt ud med en måndes varsel, så igen stod jeg uden sted og bo for kommun ville ikke hjælpe mig så en ny veninde tog os ind. mit barn fik så en hudsygdom som kløe og h*n fik slår på og ingen læger kunne finde ud af hvad det var så h*n fejle efter en månd med ingen natte søvn og voldsomt græden. fik vi tid hos en hudlæge, som gav noget salve til det.

men lidt efter fik vi en lejlighed og vi flyttet ind i den med et værelse til os være og alt var fint en lille månd efter vi er flyttet ind kommer der en dame fra kommun og fortæller mig af jeg er medlet til kommun for mishandlig af mit barn i brev som er fra en ano står der jeg har forsøgt kvæling af mit barn i en pude og nogen andre ting fint nok jeg for lavet en paragraf 50 og det hele går som det skal..

når men et lille år efter flytter min veninde og det også super for det have vi snakke om, og jeg glæde mig til af få det hele som mit.. et par dage efter kommer der en EL regning for de månder hun har boet her og jeg synes jo kun det fære af hun betaler halvdelen og sage dog hun kunne betale over 2 gange. da hun kun lige var flyttet ud.  men hun bliver fuldstændig vred og vild og begyndte og anklage mig for alle mulig ting omkring mit barn. og fortæller mig hun har hørt jeg har tæve barne og h*n altid have blåmærker på kroppen efter slag og hvis jeg ikke stoppe med det fis ville hun melde mig til kommun men da jeg jo ved jeg ikke tæver mit barn er jeg jo ligeglad.

når men jeg det hele ryger op og hun for en masse mennesker med fra bolig område. så jeg vælger af tag væk et par dage med mit barn og da jeg er på vej ringer min børne sagsbehandler og fortæller mig af jeg igen er anklage for en masse ting omkring mit barn. så jeg skal op til en samtale og da de jo ikke har gjort det ano så ved jeg jo hvem det er. når men et par dage efter jeg har hvad til møde kommer det brev som min sagsbehandler har sagt hun skulle have.. det står af mit hjem af fyldt med skræld, mit barn aldrig kommer i bad og er undervægtigt fordi h*n aldrig for mad og hun kommer i seng lige efter børnehave fordi jeg ikke gider hende, og jeg tager stoffer hver weekende for ellers kan jeg ikke klar mit liv. og en masse andet fis. så nu kommer min børnesagsbehandler og skal hver med et par timer.

undskyld det bliv så langt have bare brug for luft..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Willa's mor

Krammer

Vildt... Håber da virkelig du klare den.... Det er da en hård medfart du lige har fået..

Har du ik noget familie der kan støtte dig?

Ellers har du da brug for at tale med "nogen"...!!

Anmeld

27. juli 2010

Anonym trådstarter

Willa's mor skriver:

Krammer

Vildt... Håber da virkelig du klare den.... Det er da en hård medfart du lige har fået..

Har du ik noget familie der kan støtte dig?

Ellers har du da brug for at tale med "nogen"...!!

jo har masser af familie men de bor langt væk fra mig men alle andre veninder ind dem står på min side og siger mit barn trivs og altid er glad h*n har da også sidden dage men ellers glad

Anmeld

27. juli 2010

TTM

Ej nej nej....

Først ;KÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆmpe  til dig!

Utroligt hvor åndssvage folk kan være!! Det er godt du har andre RIGTIGE veninder som kan bakke dig op! (Jeg regner med du har påpeget overfor sagsbehandleren at "veninden" har boet hos dig og hun stadig skylder for El, ikke?)

Har u overvejet og flytte hen i nærheden af din familie? Jeg ved godt man så flygter delvist, men så har du da nogle i nærheden? (Kun et forslag)

Men alle børn i børnehave-alderen får blå mærker, hudafskrabninger osv.. Herre Jemina hvis ikke de fik dette ville jeg da først blive chokeret... Hvor de ikke falder ned fra osv...

Jeg håber virkelig kommunen snart får lagt låg på den sag, og dit navn bliver renset, for det er bare ikke fair!

Endnu et kæææææææææææææmpe

Anmeld

27. juli 2010

Willa's mor

Anonym skriver:

jo har masser af familie men de bor langt væk fra mig men alle andre veninder ind dem står på min side og siger mit barn trivs og altid er glad h*n har da også sidden dage men ellers glad

Det var da godt..

Men under alle omstændigheder (hvis man har en god familie) er blodet tykkere end vand..

Hihi sådan er det i min familie!! Måske tar jeg fejl

Ej men jeg håber du klare den, for det kan da ik være rart med den slags opmærksomhed...

Held og lykke

Anmeld

27. juli 2010

Anonym trådstarter

ProjektBaby nu med håb skriver:

Ej nej nej....

Først ;KÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆmpe  til dig!

Utroligt hvor åndssvage folk kan være!! Det er godt du har andre RIGTIGE veninder som kan bakke dig op! (Jeg regner med du har påpeget overfor sagsbehandleren at "veninden" har boet hos dig og hun stadig skylder for El, ikke?)

Har u overvejet og flytte hen i nærheden af din familie? Jeg ved godt man så flygter delvist, men så har du da nogle i nærheden? (Kun et forslag)

Men alle børn i børnehave-alderen får blå mærker, hudafskrabninger osv.. Herre Jemina hvis ikke de fik dette ville jeg da først blive chokeret... Hvor de ikke falder ned fra osv...

Jeg håber virkelig kommunen snart får lagt låg på den sag, og dit navn bliver renset, for det er bare ikke fair!

Endnu et kæææææææææææææmpe

ved godt det lyder dumt men ingen bil og faren bor her nede og hans familie og efterhånd mit liv. hvis jeg flyttet ind til min familie vil det tag mig godt 5½ time af hente og komme hjem igen og gider jeg ikke bruge min søndag på..

jeg har fortalt hun har boet her og fortalt af vi bliv uvenner så min sagsbehandler ser det ikke som noget. enlig men hun skal jo tag den op når det kommer så voldsom anklager.

mit barn har haft nogen skræmmer i ansigt efter et voldsomt styrt h*n tog hen af fortrovet da benne forsvart under

Anmeld

27. juli 2010

Anonym trådstarter

Willa's mor skriver:

Det var da godt..

Men under alle omstændigheder (hvis man har en god familie) er blodet tykkere end vand..

Hihi sådan er det i min familie!! Måske tar jeg fejl

Ej men jeg håber du klare den, for det kan da ik være rart med den slags opmærksomhed...

Held og lykke

vil sige det familie jeg har tilbage er det også sådan..

nej bestemt ikke på nogen måde

Anmeld

28. juli 2010

TTM

Anonym skriver:

ved godt det lyder dumt men ingen bil og faren bor her nede og hans familie og efterhånd mit liv. hvis jeg flyttet ind til min familie vil det tag mig godt 5½ time af hente og komme hjem igen og gider jeg ikke bruge min søndag på..

jeg har fortalt hun har boet her og fortalt af vi bliv uvenner så min sagsbehandler ser det ikke som noget. enlig men hun skal jo tag den op når det kommer så voldsom anklager.

mit barn har haft nogen skræmmer i ansigt efter et voldsomt styrt h*n tog hen af fortrovet da benne forsvart under

Ja det kan jeg godt forstå...

Det er en umulig situation du står i, jeg føler med dig og håber virkelig det hele løser sig for dig.. Har (desværre) lige været igennem det med en veninde, så hvis du har brug for en skulder eller en snak, så vil jeg gerne hjælpe dig.

Hvis du har brug for en og snakke med, så send en besked, jeg tror måske det kan hjælpe og få lettet hjertet?

Men det er jo kun et tilbud og ikke krav Men jeg står klar hvis det er du har behov... ?

Anmeld

28. juli 2010

millesofie

puster held og lykke din vej og et kæmpe knus skal du også have

for fuck da en skod veninde hun skulle have lov at opleve det samme når hun en dag får børn

jeg tænker at du måske har talt for frit med hende, så hun i forvejen har haft tanker om at du ikke har løst eller ikke egner dig til moderskabet?? folk uden børn forstår sig ikke på mor snak og man lyder tit hårde og mere træt af det hele end man er, for som mor kan man jo alt man skal bare have luft nogle gange

men kæmpe kram til dig, du skal nok klare den men øv at skulle igennem det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.