OMG! Spædbarn død under dåb :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.416 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

Trolde_mor

Se hvad kæresten lige fandt

http://jp.dk/udland/europa/article2134938.ece

Fatter ikke at forældrene ikke reagerede så snart de så noget var galt... Havde flået mit barn til mig, og sagt - så stopper vi det her, der er noget helt galt her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Enayia

Trolde_mor skriver:

Fatter ikke at forældrene ikke reagerede så snart de så noget var galt... Havde flået mit barn til mig, og sagt - så stopper vi det her, der er noget helt galt her...

Åhh det er forfærdeligt! Jeg havde flået barnet ud af armene på ham! utroligt sådanne ting kan ske!

Anmeld

27. juli 2010

Dansker I Holland

Trolde_mor skriver:

Dette gav mig så ENDNU en grund til at mit barn/ kommende børn ikke skal døbes ....

Anmeld

27. juli 2010

Mutti2

Puha.... Hvor er det voldsomt.

Jeg havde fandme godt nok sprunget frem og taget mit barn fra ham.

Puha. Jeg er helt tom for ord.

Hvor er det bare forfærdeligt

Anmeld

27. juli 2010

Trolde_mor

Enayia skriver:

Åhh det er forfærdeligt! Jeg havde flået barnet ud af armene på ham! utroligt sådanne ting kan ske!

Ja, ikke? Er godt nok også paf over forældrene ikke reagerede eller præsten for den sags skyld!

Anmeld

27. juli 2010

Trolde_mor

Milla-Victoria's mor skriver:

Puha.... Hvor er det voldsomt.

Jeg havde fandme godt nok sprunget frem og taget mit barn fra ham.

Puha. Jeg er helt tom for ord.

Hvor er det bare forfærdeligt

Forfærdelig er ikke ordet 6 uger gammel - aww den lille baby..

Anmeld

27. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

det var dog forfærdeligt...

Og tænk at man som forældre kan stå og se på sit barn blive blåt, og få fråde om munden uden at gøre noget

Nej, det er heldigvis tydeligt det ikke er i DK det er sket..

frygteligt

Anmeld

27. juli 2010

Enayia

Trolde_mor skriver:

Ja, ikke? Er godt nok også paf over forældrene ikke reagerede eller præsten for den sags skyld!

Ja synes der sker så mange ufattelig grimme ting i verden. Man kan blive så rasende over nogle menneskers manglene evne til at skelne mellem rigtigt og forkert.

På en måde har jeg lidt ondt af de forældre der må have massiv skyld følelse, og gav sin lid til en præst. Men så tænker jeg også, man burde da kunne skelne og se hvis ens barn er ved at drukne!

Sørgeligt er det.

Anmeld

27. juli 2010

Mutti2

Trolde_mor skriver:

Forfærdelig er ikke ordet 6 uger gammel - aww den lille baby..

Ja det er jo helt umenneskeligt.

Forstår ikke lige hvad der sker for alle de mennesker der bare har stået og set på

Fatter det ikke.

Selv om præsten siger at det ikke var bevidst, må han sgu da kunne regne ud at når barnet bliver blå og får "skum" ud af munden, er der noget helt ragende galt

Anmeld

27. juli 2010

Willa's mor

Milla-Victoria's mor skriver:

Ja det er jo helt umenneskeligt.

Forstår ikke lige hvad der sker for alle de mennesker der bare har stået og set på

Fatter det ikke.

Selv om præsten siger at det ikke var bevidst, må han sgu da kunne regne ud at når barnet bliver blå og får "skum" ud af munden, er der noget helt ragende galt

Ej tør da slet ik se det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.