Lille opdatering.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

ooo

Så er der lidt nyt fra mig af.

Der sker ikke særligt meget i mit liv lige nu, andet end at jeg arbejder, og tænker meget på mit speciale. Jeg får ikke lige lavet noget på det, men det er jo meget fordringsfuldt at tænke... eller...

Jeg arbejder som sagt meget, og det er ikke specielt fedt når det er så varmt som det er, og jeg i forvejen er lidt træt af mit job. Samtidig har jeg vildt svært ved at finde ud af hvad jeg skal være når jeg engang bliver voksen, og færdig med det der møgspeciale. Kan ikke komme i tanke om noget jeg virkelig brænder for, hvilket er meget lidt motiverende for at færdiggøre min uddannelse. Nå, nok om det.

Niels og jeg tager på en forsinket bryllupsrejse i midten af oktober, vi har bestilt en tur til New York, og vi glæder os så meget til at opleve stemningen, museerne og ikke mindst boghandlerne. Vi har købt en ny kæmpe kuffert, så jeg kan få så mange bøger som muligt med hjem.

Og så er vi blevet enige om at jeg skal stoppe med p-pillerne, så det gjorde jeg så i går. Er nu et ledt pms-forstyrret kvindemenneske med mega bumser i ansigtet. Meget charmerende, og vildt eksotisk. Om en måneds tid begynder vi så at lave en baby, så må vi se hvor lang tid det tager. Vi kan nu meget godt lide tanken om en Manhattan-baby, så det satser vi på.

Jeg er simpelthen så træt lige for tiden, jeg sover virkelig dårligt i varmen, og er derfor bare en lad kæreste og kollega. Og også en lad NS´er, for jeg får slet ikke kommenteret på alle jeres indlæg. De bliver læst og påskønnet, men overskuddet til at skrive er ikke lige så overvældende.

Nå, men nu ved I sådan nogenlunde hvad der sker i mit liv, og hvorfor jeg ikke lige er så god til at svare på indlæggene.

Kram M.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

JustAnotherName

Hehe, når du engang bliver voksen. Søde ven, du ER vel voksen?!
Også selvom du endnu ikke lige har fundet din "rette hylde" helt endnu 

Det har jeg såmænd heller ikke.... Jeg ved bare at det skal være noget med mennesker, og nok indenfor handicap/special-området. Men det er jo også vidt og bredt og lidt upræcis en størrelse ....endnu!

Lyder dejligt med sådan en forsinket bryllups-rejse til New York

Og sikke spændende at du nu er stoppet med p-pillerne.
Spændende hvornår I så kan melde, at I venter en baby

Krammer herfra 

Anmeld

27. juli 2010

TbCp

Jeg ved stadig ikke hvad jeg vil være når jeg bliver voksen.... eller jo det ved jeg.. men det er lidt en hemmelighed endnu indtil jeg ved om det kan lade sig gøre

Tur til New York!! Wow lyder fedt... min mand vil elske det men jeg er ikke meget for SÅ stor en by

Og hvor spændende at projekt baby nu er skudt igang!!!! Krydser fingre for at der inden længe gror en lille spire i dig

Anmeld

27. juli 2010

oo

når jeg blir voksen vil jeg være....gokgokgok! jeg er bare glad for der er 3 år tilbage af studierne, så jeg først skal tage stilling til det når jeg er over 30 Søren sagde for ganske nylig, at hvis han skiftede til et job i det private (pga den fremtidige gymnasiereform) så ville han jo tjene en del mere og så kunne jeg jo være freelancer. altså indenfor et ikke nærmere specificeret emne jeg har lidt forelsket mig i det ord nu - freelancer. og jeg har tænkt mig at kræve mit eget rum i det hus vi engang flytter i når vi er færdige med Faaborg, hvor INGEN må komme ind, fordi mor freelancerer...eller noget

god ide med tur til New York - og endnu bedre ide med Manhatten-baby, det hepper jeg på

Anmeld

28. juli 2010

otlitrom

Dejligt at høre fra dig Metchen

Du er ikke den eneste der er lad for tiden, så det kan måske være en spinkel støtte?

Jeg tror jeg forstår dine tanker om "hvad vil jeg være, når jeg bliver voksen".. Om et år... helt præcist 10.5 mdr... Så er jeg voksen... Uddannet sygeplejerske. Jeg er virkelig spændt på at komme ud i det pulserende arbejdsliv, men alligevel også frygtelig skræmt. Så ér jeg pludselig noget - behøver aldrig at sætte mig på skolebænken igen.... Det kommer godt nok tæt på. Jeg tror vi alle- uanset uddannelse - møder dén mur på at tidspunkt..

Det lyder virkelig spændende at Projekt baby er gået igang. Jeg håber inderligt at det vil gå Jer let som en leg! Jeg glæder mig til at læse, når Jeres spire er på vej. Måske vi kommer til at følges? Det ville ikke være tosset!

Håber I får en dejlig tur til NY. Er slet ikke misundelig

Håber du kan stave dig igennem mit vås. Kitty er MEGET træt. Har haft den sene aftenvagt, og er gennemstegt! (har doneret min sommerferie til plejehjemmet. Skudt mig selv i foden om man vil.. ) Men har 5 fridage! Håber snart du får nogle fridage, så du finder åndehullet og kommer lidt ovenpå. Lad er du i hvert fald ikke!

Kram og tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.