Hvor.....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

frk Jensen

dorthemus skriver:

Jeg har tre bokse og de er ALTID i brug...ellers synes jeg lidt det der TW er en fis i en hornlygte og alt for dyrt, men boksene er suveræne!!

Jeg har faktisk deres "vand" flasker.. de er simpelthen også bare gode.. Saftevandet smager overhovedet ikke af køleskab som det ellers har en sjov tendens til med de almindelige kander..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Lotus86

Jeg plejer at skrælle den alle sammen, og så smider jeg dem i en skål med vand, og ind i køleskabet, det fungere fint, og så skal man ikke skrælle hele tiden

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

mor6473 skriver:

Jeg har faktisk deres "vand" flasker.. de er simpelthen også bare gode.. Saftevandet smager overhovedet ikke af køleskab som det ellers har en sjov tendens til med de almindelige kander..

Okay!Genialt...ja det er nok meget godt, det skal det altså også være til den pris.

Anmeld

27. juli 2010

N&J

mor6473 skriver:

Det skal jeg da prøve... Hvis at jeg kan slippe med at betale lidt ekstra og så de holder bedre, så køber jeg da også øko kartofler og gulerødder...

De kartofler man kan få i fakta økologiske, holder sig ikke fantastisk, tror jeg skal have fundet et andet sted at købe dem, men øko gulerødder holder sig uanset hvor jeg har købt dem.. og så smager de fantastisk.. 

Anmeld

27. juli 2010

trunte89

Jeg har dem bar eliggende i køleskabet med noget køkkenrulle i posen til at suge fugten. Har meget sjældent problemer med dem. ( tror faktisk kun, jeg har oplevet en gang at de blev hurtigt ulækre)

Anmeld

27. juli 2010

frk Jensen

N&J skriver:

De kartofler man kan få i fakta økologiske, holder sig ikke fantastisk, tror jeg skal have fundet et andet sted at købe dem, men øko gulerødder holder sig uanset hvor jeg har købt dem.. og så smager de fantastisk.. 

Okay.. Jeg handler meget i kiwi, der har de alle mulige øko varer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.