Føler mig en smule invaderet i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi har malere på visit. De skal male alt træværk udenfor inkl vinduer, og lige nu er der nogen ved alle vinduer, så det eneste sted vi ikke bliver observeret er på badeværelset. Glæder mig til torsdag når de er færdige og jeg kan få mit liv tilbage :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

SaNiNa

men det er da osse dejlig at i ikke selv skal male... Jeg ville nyde det hvis det var mig og så bare leve med de var der et par dage...

knuz

Anmeld

1. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja det kan du have ret i :D Jeg tror bare det kommer sig af at vi har haft håndværkere de sidste 2½ mdr. Tagene er blevet renset (asbest som er blevet behandlet forkert) og malet, tømmeren har udskiftet nogle vinduer og repareret andre (men han var nuser at se på ;)), muren har muret et vindue op, fugemanden har smadret 2 vaser, da han fjernede alle fugerne i vinduerne og nu er maleren igang. :)

Hele området er blevet rigtig flot, men hold da op hvor jeg glæder mig til at de er helt færdige. Når maleren er færdig mangler vi bare at fugemanden kommer tilbage og putter fugerne i igen :P

(H)

Anmeld

1. juli 2008

SaNiNa

Det var da osse en kæmpe omgang... Men det bliver da lækkert når i kan side og nyde alt det hele er lavet...

når nu fugemanden kommer igen må du heller gemme dine vaser væk... jeg bliver altid så ked af det når der er noget som går i stykker...

Anmeld

1. juli 2008

Honningblomst

Godt det snart er overstået...
Knus Eva..med en far der er maler og vicevært i mit hus...skønt...

Anmeld

1. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Godt det snart er overstået...
Knus Eva..med en far der er maler og vicevært i mit hus...skønt...

Ja vi mangler bare at få ny rækværk, men det skal vi selv lave, så det bliver i eget tempo over sommeren. Har lige fået den nye havelåge, den skal bare males og sættes op. Så er det godt man har en svigerfar som lige er gået på efterløn :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.