asta maria slog hovedet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

NinaNymannMadsen

ja min lille skat slog sit hoved ind i en stol da hun prøved at rejse sig ved den.

nu ligger hun og sover men tror lige jeg skal holde lidt øje med hende. hun fik et blåt mærke i panden.

se lige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Koen.

åhh stakkels mus da Håber hun er okay! Men nok en god ide lige at holde øje de næste timer..

Kæmpe til jer

Anmeld

27. juli 2010

NinaNymannMadsen

lillespurv19 skriver:

åhh stakkels mus da Håber hun er okay! Men nok en god ide lige at holde øje de næste timer..

Kæmpe til jer

ja det er så synd for hende, hun begyndte også at skrige med det samme, så hjalp det lidt at komme op til moar og få en lille pattår så falddt hun i søvn imens. så nu vil jeg holde øje for at være sikker på at alt er som det skal.

hun virked dog ikk fjern eller sådan noget da hun lige havde slået sig.

Anmeld

27. juli 2010

Chamomile

Stakkels lille pus. God bedring med hende.

Anmeld

27. juli 2010

Chamomile

Anmeld

27. juli 2010

Chamomile

Anmeld

27. juli 2010

Koen.

Astasmor skriver:

ja det er så synd for hende, hun begyndte også at skrige med det samme, så hjalp det lidt at komme op til moar og få en lille pattår så falddt hun i søvn imens. så nu vil jeg holde øje for at være sikker på at alt er som det skal.

hun virked dog ikk fjern eller sådan noget da hun lige havde slået sig.

Moar er altid den bedste, synes min datter dog ikke lige i dag, men ellers er mor = tryghed Men håber hun er sluppet med forskrækkelsen og håber du opdater hvis der sker mere med den lille mus!

Anmeld

27. juli 2010

NinaNymannMadsen

lillespurv19 skriver:

Moar er altid den bedste, synes min datter dog ikke lige i dag, men ellers er mor = tryghed Men håber hun er sluppet med forskrækkelsen og håber du opdater hvis der sker mere med den lille mus!

skal nok opdatere hvis der sker mere.

nu kan hun ikke undgå at slå sig da hun lige har lært at rejse sig op af alt ting så men lige det her virked til at være mere slemt end de andre gange hun har slået sit hoved hvilket er sket meget.

Anmeld

27. juli 2010

NinaNymannMadsen

Chamomile skriver:

mange tak

Anmeld

27. juli 2010

Koen.

Astasmor skriver:

skal nok opdatere hvis der sker mere.

nu kan hun ikke undgå at slå sig da hun lige har lært at rejse sig op af alt ting så men lige det her virked til at være mere slemt end de andre gange hun har slået sit hoved hvilket er sket meget.

Lyder godt!

Nej, de får desværre nogle knubs når der skal læres nye ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.