Så ramte vi fyn:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

ChatH

Lige en lille ferie hilsen fra mig og la familia Søndag aften besluttede vi at pakke campingvogn og unger sammen mandag morgen og drage mod Fyn. Ingen af os har faktisk nogensinde rigtig været på Fyn. Jeg har engang besøgt Odense med en x- kæreste der skulle løbe maraton, men det var ikke meget Fyn jeg så kun 10000 stinkende mænd Så nu skulle det være

Vi kørte mod Nyborg og endte på en campingplads der hedder Grønnehave strand camping. lille men rigtig lækker, så her er vi nu

Idag har vi gjort Odense usikker og set HC. Andersens hus og have

vi var så heldig at ramme ligepræcis så vi kunne se en rigtig fin forstilling og Hc. andersens eventyr. det var en masse børn der var med til at opføre det

Pigerne var ellevilde! så spiste vi på MC D efter tøsernes ønske og fik shoppet en masse ind til manden min. Så fed dag. og hvor er Odensse stor!!!

Lige lidt gylle fra mig.

Torsdag kører vi hjem hvor lillebror er 36 fulde uger i maven og snart klar til at komme ud. Vi glæder os!!

Kram Chatarina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

sarahb

ej hvor lyder det bare hyggeligt

Og helt ærligt søde, du ser så godt ud gravid.. Helt vildt.. Du er skisme lækker
Nyd de sidste dage og kom rigtig godt hjem

Anmeld

27. juli 2010

JustAnotherName

Ajj, var det bare sådan HELT SPONTANT, at I besluttede at pakke og tage afsted? ...Vildt med tvillinger og stor mave  

I får da rigtigt oplevet en masse. Og dejligt at være ude og være sammen!

Og så skal du lige have at vide, at du satme er SMUK!!!

Fortsat rigtig god ferie til dig og gemalen og Jeres dejlige trunter.
Jeg glæder mig til at høre mere ...og ikke mindst til at høre fra dig, når lillebror melder sin ankomst 

Knus herfra...

Anmeld

27. juli 2010

TbCp

Chatarina skriver:

Lige en lille ferie hilsen fra mig og la familia Søndag aften besluttede vi at pakke campingvogn og unger sammen mandag morgen og drage mod Fyn. Ingen af os har faktisk nogensinde rigtig været på Fyn. Jeg har engang besøgt Odense med en x- kæreste der skulle løbe maraton, men det var ikke meget Fyn jeg så kun 10000 stinkende mænd Så nu skulle det være

Vi kørte mod Nyborg og endte på en campingplads der hedder Grønnehave strand camping. lille men rigtig lækker, så her er vi nu

Idag har vi gjort Odense usikker og set HC. Andersens hus og have

vi var så heldig at ramme ligepræcis så vi kunne se en rigtig fin forstilling og Hc. andersens eventyr. det var en masse børn der var med til at opføre det

Pigerne var ellevilde! så spiste vi på MC D efter tøsernes ønske og fik shoppet en masse ind til manden min. Så fed dag. og hvor er Odensse stor!!!

Lige lidt gylle fra mig.

Torsdag kører vi hjem hvor lillebror er 36 fulde uger i maven og snart klar til at komme ud. Vi glæder os!!

Kram Chatarina

Ahhhh i har været i Lotzes have! Liva var der med sin dagplejer og vi vil derind på fredag... de er SÅ hyggeligt!!!

O'ense er skøøøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.