han vil ikke sove :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

DLM

hej alle sammen

jeg har brug for lidt hjælp her... min dejlige søn på 5 uger vil simpelthen ikke sove i dag han falder hen men vågner igen lige så snart man har lagt ham og bliver helt hysterisk han har været vågen det meste af dagen. fra kl 9 af og sover stadig ikke han er mega træt men vil bare ikke... så ligger han og pludre og smiler det ene øjeblik og det næste skriger han... nogen ideer om hvorfor det kan være han har det sådan i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Asuzi skriver:

hej alle sammen

jeg har brug for lidt hjælp her... min dejlige søn på 5 uger vil simpelthen ikke sove i dag han falder hen men vågner igen lige så snart man har lagt ham og bliver helt hysterisk han har været vågen det meste af dagen. fra kl 9 af og sover stadig ikke han er mega træt men vil bare ikke... så ligger han og pludre og smiler det ene øjeblik og det næste skriger han... nogen ideer om hvorfor det kan være han har det sådan i dag?

jeg tror han tager sig et tigerspring og har brug for sin mors dejlige varme favn

Anmeld

27. juli 2010

DLM

det kan sagtens tænkes for han kan godt sove hos mig

Anmeld

27. juli 2010

Momster89

måske har han lidt ondt i maven?

prøv med lidt kamillethe, det hjalp altid på noah da han var så lille

Anmeld

27. juli 2010

Cris

Han er overtræt. Jo mere de skriger desto mere brug har de for at sove. Men når de er så små skal de have lidt hjælp til at falde til ro. Du kan amme ham ligende eller give ham en flaske mens du vugger ham lidt blødt. Det er typisk, at de vågner, når man ligger dem ned. Hvis du venter et styk tid, måske et kvarter, så kan du ligge ham ned, for så er han allerede midt i den dybt søvn fase. Og du skal ikke tanke, at du gør noget forkert eller at han vanner sig til noget. De er så små, at de simpelthen har brug for dig til at sove. Sjov nok, når de ikke er så trætte, kan de sagtens falde i søvn meget nemmere. Det du beskriver lyder for mig, at han er bare alt for træt. Jeg håber, at han snart have nogle gode timers søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.