Plukveer, skal jeg bekymre mig :-( ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

BJL2010

Hej erfarne og 'altid-klar-med-et-klogt-svar'-piger

Jeg er 36+5 i dag og synes jeg pludselig er begyndt at få temmelig mange plukveer (absolut værst i dag). Bør jeg bekymre mig? Altså kan det betyde at der er noget galt?

Håber meget på en masse erfaringer og kloge ord fra jer søde piger...

Knus Louis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

VTL

Jeg har samme problem som dig lige nu. Fik lige pludselig en hel masse plukveer og det viste sig, at jeg havde en urinvejsinfektion (hvilket kan give en masse plukveer), så måske du skulle få tjekket din urin.

Vh. nulle555 30+4

Anmeld

27. juli 2010

BJL2010

nulle555 skriver:

Jeg har samme problem som dig lige nu. Fik lige pludselig en hel masse plukveer og det viste sig, at jeg havde en urinvejsinfektion (hvilket kan give en masse plukveer), så måske du skulle få tjekket din urin.

Vh. nulle555 30+4

Selvfølgelig!!! Jeg har haft meget blærebetændelse inden jeg blev gravid. Det skal da lige tjekkes. Takker for det hurtige svar

Anmeld

27. juli 2010

VTL

Det var så lidt

Anmeld

27. juli 2010

Muffinmus

omkring 3-4 uger før de kom fik jeg masser af plukveer hver dag der bed godt til..det er kroppen der øver sig på de rigtige veer jo:-)

Mine kom hver gang jeg bevægende mig og hver gang jeg sad stille, der var ikke ret meget forskel på det..og det kunne snildt komme hvert 6 minut i flere timer for derefter at holde igen og komme igen dagen efter:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.