Første stak tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Nøjjj............sikke en gavebod, Tina. Jeg er interesseret i nr. 7, 18, 19, 53 og 55. Men vil faktisk gerne betale noget for det.............

Jeg vil ikke have noget for det.... udover porto... det har ligget på ts længe og nu vil jeg bare have det væk... er ved at rydde et rum i kælderen (hvor det har stået) så jeg kan få plads til symaskine, staffelier osv... så længe andre jeg kender (mere eller mindre) kan få glæde af det, så er jeg glad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Nøøøøj vi vil helt vildt gerne have 28 og 31

Camilla nåede at snuppe jakken

Der kommer mere på idag... skal nok lige sige til

Anmeld

28. juli 2010

TbCp

Milka skriver:

3, 14, 17, 23, 25, 26, 27 er vi meget interesserede i!!!

De 2 kjoler fra Cosy Design er bare SÅ fine!!!
Elsker deres kjoler

Anmeld

28. juli 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Nøjjj............sikke en gavebod, Tina. Jeg er interesseret i nr. 7, 18, 19, 53 og 55. Men vil faktisk gerne betale noget for det.............

nr. 19 har "Tante Lilla" nået at nuppe... hun skrev en pb til mig. Resten er du skrevet på. Der kommer mere senere idag

Anmeld

28. juli 2010

TbCp

msax skriver:

Hej Tina...

Mille vil gerne arve: 9, 11, 16, 21, 30, 31, 54.

der er en masse af det små som er super lækkert, men vi ved kun at det er en baby der kommer ud til os inden så længe og ikke om det er dreng eller pige, så venter spændt og ser om jeg vender tilbage med flere ønsker (hvis ikke der er andre der kommer mig i forekøbet).

Og hvor er det stort af dig at dele ud af godterne...

SMIL fra Mette 38+6

30, 31 og 54 er nuppet... resten har jeg skrevet dig på
Der kommer mere senere idag

Anmeld

28. juli 2010

TbCp

Jeg har skrevet jeres navne under det tøj i har skrevet på... I må gerne tjekke at jeg ikke har rodet rundt i noget.

Tante Lilla/Trine har skrevet en pb til mig så jeg er bare gået efter først til mølle i forhold til tidspunkt der er skrevet.

Jeg får taget flere billeder idag så opretter jeg lige et nyt album med det tøj også og giver jer besked.
Dejligt at nogle af jer kan bruge det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.