Udendørs legetøj til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. juli 2010

Fru Hansen

Oki doki...

Min mand der ellers er en sød fyr mener at jeg er bindegal Så vi kommer ikke til Odense og køber noget. 
Skulle du engang komme til sjælland og endnu ikke har fået solgt bilen og gyngen eller andet mine dejlige dagplejebørn kunne have glæde af, må du gerne lade høre fra dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

twinboys

fru-nielsen skriver:

Min mand der ellers er en sød fyr mener at jeg er bindegal Så vi kommer ikke til Odense og køber noget. 
Skulle du engang komme til sjælland og endnu ikke har fået solgt bilen og gyngen eller andet mine dejlige dagplejebørn kunne have glæde af, må du gerne lade høre fra dig.

Jamen det gør jeg søde...

Anmeld

29. juli 2010

twinboys

Cyklen , barnevog og klapvogn med peter plys er solgt...

Anmeld

30. juli 2010

Sommerfuglelarven

Kommer du tilfældigvis nordpå, sådan omkring Aalborg? For så er jeg interesseret i bilen.

Muligvis også hvis du kommer forbi Fredericia, for så kan min kusine tage den med herop.

Anmeld

30. juli 2010

twinboys

Sommerfuglelarven skriver:

Kommer du tilfældigvis nordpå, sådan omkring Aalborg? For så er jeg interesseret i bilen.

Muligvis også hvis du kommer forbi Fredericia, for så kan min kusine tage den med herop.

Hejsa jeg kan tage den med nordpå imorgen skal til vesterhavet...  Så kan da hvis den kan være i bilen kan jeg tage den med...

Kan du evt. få din kusine til at afhente den imorgen ved kolding motorvejen...der hvor motorvejen esbjerg kommer...

Afkørsel mod Bilka Kolding...

Majbritt

Anmeld

30. juli 2010

Sommerfuglelarven

twinboys skriver:

Hejsa jeg kan tage den med nordpå imorgen skal til vesterhavet...  Så kan da hvis den kan være i bilen kan jeg tage den med...

Kan du evt. få din kusine til at afhente den imorgen ved kolding motorvejen...der hvor motorvejen esbjerg kommer...

Afkørsel mod Bilka Kolding...

Majbritt

Lige imorgen kan hun ikke, da hun pt. er i Aalborg

Det er heller ikke noget der haster, hvis ikke det haster med at få den solgt. Vi skal selv til Billund den første weekend i september, og så kan det jo være at vi kan mødes ved Vejle eventuelt?

Anmeld

30. juli 2010

twinboys

Sommerfuglelarven skriver:

Lige imorgen kan hun ikke, da hun pt. er i Aalborg

Det er heller ikke noget der haster, hvis ikke det haster med at få den solgt. Vi skal selv til Billund den første weekend i september, og så kan det jo være at vi kan mødes ved Vejle eventuelt?

Smiler thi hi hvornår kører hun mod Ålborg, vi skal nemlig også tidlig langs imorgen...

Måske vi kunne mødes og hun kunne tage den videre op til dig

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.