Hvad synes i om dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

henh01

TrineLærke skriver:

Syndromet betyder at hun er svært hjerneskadet og har alvorlig epilepsi, som ikke kan behandles med medicin. Vi har prøvet alt. Men anfaldene vil i sidste ende tappe hende for energi, og hjernen vil slå mere og mere fra.

Lige nu er hun på Ketogen Diæt, som er en fedt diæt. Det hjælper nogen gange på anfald, men vi har ikke set en virkning endnu.

Hun ville ikke kunne noget. Hun er 9 mdr, kan holde hovedet rimeligt. Men kan ikke sidde, trille, kravle eller andet.

åhh hvor lyder det hårdt at se sit elskede barn være så syg. Har I vidst under under graviditeten også?

Håber på det bedste for jeres lille pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Ann.

Mathilde skriver:

Hov du nåede at svare en anden inden jeg fik skrevet... Hvad er det?

Hvor må det bare være modbydeligt at vide

Jeg synes helt sikkert du skal få det tatoveret og det er underordnet hvor på kroppen synes jeg.

Kæmpe kram til dig og din lille pige

Det er utrolig hårdt at vide.

Vil bare gerne have noget der minder mig om hende på en god måde - når engang hun ikke er her mere.

Anmeld

27. juli 2010

TbCp

TrineLærke skriver:

"She will hold my hand for only a little while, but she will hold my heart for a lifetime"
- Lærke <3

Min datter er her ikke så længe og da jeg så dette begyndte jeg bare at tude, for det passer præcis på Lærke.

Overvejer at få det tatoveret på underarmen eller på mit ene skulderblad - hvad synes i?

Det er rigtig smukt!

Jeg ville have det tatoveret et sted hvor jeg selv kunne se det.. evt. underarmen eller om håndledet.

Og så vil jeg lige sige at det gør mig ondt at i skal igennem dette.

Anmeld

27. juli 2010

Ann.

henh01 skriver:

åhh hvor lyder det hårdt at se sit elskede barn være så syg. Har I vidst under under graviditeten også?

Håber på det bedste for jeres lille pige.

Nej - vi fandet ud af det da hun var 8 dage gammel. Fredag da hun var 7 dage gammel, fik hun et anfald hvor hun blev helt blå over hele kroppen. Vi ringede selvfølgelig til vagtlægen (han troede det var hikke), men blev sendt til observation, da vi havde optaget hende anfald på telefonen. Om lørdagen viste en scanning at hjernen ikke var normal og hun fik et anfald mens overlægen stod med hende. Han var ikke i tvivl om at hun havde epilepsi.

Anmeld

27. juli 2010

Fru.Mäes <3

Hvor gør det mig bare ondt at høre - men det skal så osse lige siges:

HVOR ER DU SEJ, du ligger ikke skjul på noget og fortæller ærligt om hendes sygdom! Det må have taget hårdt på dig/jer at få af vide, mens synes det er et smukt citat at få tatoveret

Jeg ville nok få den lavet på underarmen, også skrevet sådan: AT når jeg holder min arm op, så står det nedad og ikke henad..

Bare min mening

Også til SIDST en kæmpe til dig og din lille datter..

Krams Rikke

Anmeld

27. juli 2010

Becks

Det gør mig ondt med din datter.. :-(

Jeg synes det er en rigtig smuk tanke, jeg tænker umiddelbart ribbenene i venstre side, så det er så tæt på dit hjerte som muligt, eller et synligt sted, så du selv kan se det hver dag..

Har du nogensinde overvejet og få tattoveret din datters ansigt, eller fod/håndtryk? Det er meget smukt, men man skal virkelig finde én der er dygtig..

Kan lige sætte nogle billeder på, jeg har på min com, som jeg har sakset fra google..

Pigen på skulderen, er ikke så godt lavet, men giver en idé om hvad jeg mener :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2010

Christina.78

Kram til dig og tullepigen..svær sten at skulle sluge,  men man må nyde tiden mens hun er her så...

ved det er svært...har selv en lille engel...

og super ide med at få teksten tatoveret som minde...

Anmeld

27. juli 2010

Christina.78

Min veninde som også har en engel har fået hendes datters ansigt tatoveret som vist ovenfor..men håndaftrykket er også super...

Anmeld

27. juli 2010

Ann.

FrøkenHedegaard skriver:

Hvor gør det mig bare ondt at høre - men det skal så osse lige siges:

HVOR ER DU SEJ, du ligger ikke skjul på noget og fortæller ærligt om hendes sygdom! Det må have taget hårdt på dig/jer at få af vide, mens synes det er et smukt citat at få tatoveret

Jeg ville nok få den lavet på underarmen, også skrevet sådan: AT når jeg holder min arm op, så står det nedad og ikke henad..

Bare min mening

Også til SIDST en kæmpe til dig og din lille datter..

Krams Rikke

Vi lægger ikke skjul på det, da det hjælper os at få snakket lidt om det ind imellem og det bliver "nemmere" hver gang - selv om det er umenneskelig hårdt.

Jeg overvejer også mest et sted på armen hvor jeg kan se det hele tiden.

Anmeld

27. juli 2010

Ann.

Tutter skriver:

Det gør mig ondt med din datter.. :-(

Jeg synes det er en rigtig smuk tanke, jeg tænker umiddelbart ribbenene i venstre side, så det er så tæt på dit hjerte som muligt, eller et synligt sted, så du selv kan se det hver dag..

Har du nogensinde overvejet og få tattoveret din datters ansigt, eller fod/håndtryk? Det er meget smukt, men man skal virkelig finde én der er dygtig..

Kan lige sætte nogle billeder på, jeg har på min com, som jeg har sakset fra google..

Pigen på skulderen, er ikke så godt lavet, men giver en idé om hvad jeg mener :-)

Jeg ville rigtig gerne have tatoveret hendes ansigt - men undskyld, det er danskere bare ikke gode nok til. Ihvertfald ikke her i nordjylland.

Hvis jeg engang kommer til USA, så får jeg det lavet Men det ville betyde rigtig meget for mig, så den skal laves helt perfekt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.