For lidt energi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

Mai-pigen

Jeg er gravid i uge 32, og har de sidste 3 uger haft absolut ingen energi. Vi er netop flyttet i hus her for nylig, og der er masser at gå i gang med, og jeg har virkelig de største planer, hver dag, det er bare lidt som om det ikke rigtig bliver til noget!

Jeg blev sygemeldt 3 uger før barsel, som jeg går på imorgen, med lændesmerter og karpaltunnelsyndrom.

Mit spørgsmål er, er der andre herinde der føler den samme altoverskyggende træthed, og hvad gør I ved det, eller hvad har I gjort??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Trolde_mor

Lyder som om du beskriver mig

Har desværre ingen råd, for ved ikke selv hvad jeg skal stille op. (men har så også problemer med søvnløshed oveni )

Anmeld

29. juli 2010

Mai-pigen

Trolde_mor skriver:

Lyder som om du beskriver mig

Har desværre ingen råd, for ved ikke selv hvad jeg skal stille op. (men har så også problemer med søvnløshed oveni )

Det lyder da ikke særlig rart med søvnløshed... Jeg vågner mange mange gange om natten, med krampe i balden, eller skal op og tisse, men sådan er det jo.. Som om ens krop er ved at forberede en på de søvnløse nætter..  

Jeg har bestemt for at prøve at droppe den dårlige samvittighed, og give mig selv lov til at være gravid, og så kun sætte mig en ting for om dagen..

Anmeld

29. juli 2010

Trolde_mor

Det lyder da ikke særlig rart med søvnløshed... Jeg vågner mange mange gange om natten, med krampe i balden, eller skal op og tisse, men sådan er det jo.. Som om ens krop er ved at forberede en på de søvnløse nætter..  

Jeg har bestemt for at prøve at droppe den dårlige samvittighed, og give mig selv lov til at være gravid, og så kun sætte mig en ting for om dagen..

Er frustrerende da dt godt kan ødelægge heledagen når man vågner 11 gange og det kan tage op til ½-1 time at falde i søvn :s

Uh ja, krampen er godt nok heller ikke sjov - har heldigvis pause med det i disse dage, forsøger at lave lidt øvelser fra denne side:

http://www.sst.dk/publ/Publ2002/Barnivente/Pages/kap1.htm#Anchor-47857

Se nederst

Ja, må være det - tænker også at nogle af gangene vågner man måske fordi den lille roder meget rundt

Lyder som en rigtig god idé Så ligger du heller ikke så stort pres på dig selv og får lettere en succes der giver energi/lyst til mere

Her forsøger jeg lidt atplanlægge noget sammen med kæresten, og det at vi gør det sammen gør det mere overskueligt..

Anmeld

29. juli 2010

Skytten0111

Hej..

Jeg har også haft et lavt energi-niveau i løbet af min graviditet (er i uge 30 nu) Men jeg fik målt min blodprocent, og fandt ud af at den var alt for lav.. Jeg er nu begyndt at spise dobbelt jern + har fået en sprøjte hos egen læge med jern.

Men pga. den lave blodprocent havde jeg ingen energi, var træt, til tider svimmel og dårlig.. Men hvis ikke du er blevet tjekket for det for nylig, kunne det evt. være et forslag?

Held og lykke i hvert fald.

Knus Heidi

Anmeld

29. juli 2010

Mai-pigen

Skytten0111 skriver:

Hej..

Jeg har også haft et lavt energi-niveau i løbet af min graviditet (er i uge 30 nu) Men jeg fik målt min blodprocent, og fandt ud af at den var alt for lav.. Jeg er nu begyndt at spise dobbelt jern + har fået en sprøjte hos egen læge med jern.

Men pga. den lave blodprocent havde jeg ingen energi, var træt, til tider svimmel og dårlig.. Men hvis ikke du er blevet tjekket for det for nylig, kunne det evt. være et forslag?

Held og lykke i hvert fald.

Knus Heidi

Ja vi har tænkt på om det kunne være det.. Har også bestilt tid ved lægen, men der er ventetid her i ferien. Skal afsted om en uge, så må jeg ha alt tjekket der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.