Det satans arp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

smokin

Bliver snart idiot. Man fjerner det et sted og vupti kommer det et andet... har snart prøvet alt! Arjjmen altså

Sundhedsplejesken siger jeg skal smøre hende med fed creme og give hende hue på - hue på??????? Det vil jeg altså ikke i den varme.

bruger flittigt olie og fed creme, men synes ikke det hjælper en dyt!

hjæææææææææælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Thildesmor

Zette skriver:

Bliver snart idiot. Man fjerner det et sted og vupti kommer det et andet... har snart prøvet alt! Arjjmen altså

Sundhedsplejesken siger jeg skal smøre hende med fed creme og give hende hue på - hue på??????? Det vil jeg altså ikke i den varme.

hjæææææææææælp!

Thilde har også haft det, jeg smurte hendes hovedbund og øjenbryn ind i babyolie (sådan et godt lag) og lod hende sove med det natten over, om morgenen tog jeg hende i bad og knuppede det godt med en tandbørste.. og pist væk var det, har ikke set skyggen af det siden

Anmeld

27. juli 2010

Mira0911

Zette skriver:

hjæææææææææælp!

Har du prøvet Sasha Shampooen fra apoteket? Virker fantastisk her...

Anmeld

27. juli 2010

smokin

MoarJ skriver:

Har du prøvet Sasha Shampooen fra apoteket? Virker fantastisk her...

Nej fortæl mig lige om den

Anmeld

27. juli 2010

smokin

Thildesmor skriver:

Thilde har også haft det, jeg smurte hendes hovedbund og øjenbryn ind i babyolie (sådan et godt lag) og lod hende sove med det natten over, om morgenen tog jeg hende i bad og knuppede det godt med en tandbørste.. og pist væk var det, har ikke set skyggen af det siden

tror aldrig jeg har set det så slemt som på den lille stakkel... det hjælper ikke at gøre det du skriver, det har jeg nemlig gjort i flere uger Arpen flytter sig bare.

Anmeld

27. juli 2010

Thildesmor

Zette skriver:

tror aldrig jeg har set det så slemt som på den lille stakkel... det hjælper ikke at gøre det du skriver, det har jeg nemlig gjort i flere uger Arpen flytter sig bare.

åhh det er træls, håber der er andre der har MANGE gode råd til dig så, håber ihvertfald snart du kommer i bund med det..

ved ikke men jeg har hørt noget med margarine i håret, men ved altså ikke om det har hjulpet med det

Anmeld

27. juli 2010

Koen.

Vi har os brugt sacsha shampoo, det er rigtig godt

Anmeld

27. juli 2010

Mira0911

Zette skriver:

Nej fortæl mig lige om den

Ja da...

Shampoo'n skal massere godt og grundigt i håret, vådt selvfølgeligt... :) Det skal skummes godt og grundigt op og sidde et par minutter og skylles...

Så igang med tættekammen bagefter... Det virkede første gang på Julie her... Det fjerner det hele hver gang hun får det... Den er ikke særlig dyr.. Koster under 100,- ...

Den virker jo forskelligt fra barn til barn...

Anmeld

27. juli 2010

smokin

MoarJ skriver:

Ja da...

Shampoo'n skal massere godt og grundigt i håret, vådt selvfølgeligt... Det skal skummes godt og grundigt op og sidde et par minutter og skylles...

Så igang med tættekammen bagefter... Det virkede første gang på Julie her... Det fjerner det hele hver gang hun får det... Den er ikke særlig dyr.. Koster under 100,- ...

Den virker jo forskelligt fra barn til barn...

Det må jeg altså prøve.. prøver lige at se om jeg kan bestille det på nettet.. er ikke så mobil med et skrigebarn! 

Anmeld

27. juli 2010

Mira0911

Zette skriver:

Det må jeg altså prøve.. prøver lige at se om jeg kan bestille det på nettet.. er ikke så mobil med et skrigebarn! 

Ja prøv og se om du kan det....

Jeg vil rigtig gerne høre om det virker eller ej... Shampoo'n fik jeg anbefalet af min sp... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.