sådan føles det – at jeg har kørt på automatpilot det sidste halvandet år, passet og plejet mine børn og kun lige med nød og næppe sørget for mig selv. som resultat ligner jeg lort og vejer alt for meget. det går mig virkelig på! jeg har bare ikke TID til at passe ordentligt på mig selv.
jeg er træt. ligeså snart pigerne er lagt lægger jeg mig også. fuldstændig udmattet, konstant.
vi trænger alle til at pigerne kommer i vuggestue; jeg trænger til et break, til at finde mig selv. men jeg er ikke kommet en skid videre efter næsten daglige opkald til pladsanvisningen. der er bare ikke nogen pladser i københavn, og det er åbenbart helt acceptabelt at børn ikke kommer i vuggestue førend de er fyldt to år.
nå. ville ikke noget med det her 
Du skal have et kram 
Selvom du er ved at køre surt i det, så klarer du det stadig mega flot!
Og helt ærligt, så kan jeg (som mor til 2 små der endda ER i pasning) sagtens forstå dig.
Selvom det ser håbløst ud lige nu, skal du ikke miste modet.
Der skal nok komme plads til dine bøtter også....inden længe!
Bare bliv ved med at gøre dem opmærksom på, at du venter og har et behov NU!!
Det er en hård tid for dig lige nu. Men inden længe, så er denne periode også ovre, og så vil du stå med en svag errindring om, at de var hjemme og var så små og hvor træt du altid var.....
Så selvom du er ved at gå til i det lige nu, så husk, at det "bare" er en tid endnu, inden de kommer ud og er mere væk ....og de bliver så hurtigt større. Så det er om at nyde det, selvom det også er svært.
Jeg har det meget ligesom dig. At jeg bliver mere og mere tyk og uplejet. Syntes altid jeg står som den sidste, inden vi skal ud af døren, og skal gøre mig selv færdig på et øjeblik.
Er træt af mit grimme hår, mine poser under øjnene, min slaskede bryster og fede vom. Og jeg har bare hverken tid eller energi til at gøre noget ved det.
Og det påvirker mig, og påvirker mit humør. Jeg brokker viiildt meget over alt og ingenting, og skælder alt for meget ud på både pigerne og Kenneth. Jeg er faktisk slet ikke tilfreds. Og når alt kommer til alt, så udspringer det af træthed og manglende overskud, og utilfredshed med mig selv .....det går bare ud over de forkerte. Nemlig dem som jeg holder af, og dem som elsker mig på trods af alle de ting, som jeg selv irriteres ved...
AHHH..... Godt at få det ud!
Det har fyldt såååååå meget indeni mig i den seneste tid!