40+0 Så ramte jeg også terminen idag! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

LilyMarleen

Hej piger!

Jeg har hele natten til i dag lagt og haft mens lign smerter, jeg har været vågen et utal af gange og følt at nogen gange toppede det, også gik det lidt i sig selv igen. Men efter hvad jeg har hørt og læst mig til, skal en ve kun vare 20-30 sek. Det her vare i flere minutter. Og så er der den konstante smerte, som ikke går væk, jeg har det stadig nu her når jeg er vågen, men overhovedet ikke i samme grad som hvis jeg ligger mig ind i seng. (Er det optakt til fødsel ?) Eller er det noget jeg skal være bekymret over ? Nogen der har oplevet noget lign..

Og uha'.. Jeg syntes da godt nok at den her dag er heeeelt speciel. MIN TERMIN ER NÅET.. Wuuuuuhe :-)

Så nu må bette manden gerne snart komme!

Fra en nooooget spændt termins pige, som godt er klar over at der ka' gå 14 dage endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

dorthemus

Ihh hvor jeg dog husker den spænding...masser af vestøv i din retning så du kan få lillemanden i armene

PUUUUUUUUUST......

Anmeld

27. juli 2010

LilyMarleen

dorthemus skriver:

Ihh hvor jeg dog husker den spænding...masser af vestøv i din retning så du kan få lillemanden i armene

PUUUUUUUUUST......

Mange tak for det! :-)

Anmeld

27. juli 2010

line melias mor

du får lige en kæmpe bunke ve støv sendt din vej. for du snart har dit vidunder i armene

Anmeld

27. juli 2010

Mira0911

Sender masser af vestøv afsted til dig... :)

Anmeld

27. juli 2010

LilyMarleen

Mange tak for det piger! :-) Håber at det hjælper..

Anmeld

27. juli 2010

CS

Masser af vestøv til dig - kender følelsen, er selv 40 + 3 og uha det er så vildt et sted at befinde sig! Så masser af vestøv afsted

Anmeld

27. juli 2010

Low

Jeg sender dig en masse ve-støv og håber ikke at der går lige så lang tid som mig . Jeg fødte 42+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.