Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var for noget tid siden inde og google et eller andet... Og fandt bapappa hjemmeside... Og nu kan jeg simpelthen ikke finde den igen, uanset hvor meget googler...
Nogen der kender linket til hjemmesiden?
Håber nogen kan hjælpe.... :)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lige meget... Fandt den... :)
MoarJ skriver: Lige meget... Fandt den...
Lige meget... Fandt den...
Nu er jeg nysgerrig :-) Send lige et link :-)
lisbethita skriver: Nu er jeg nysgerrig :-) Send lige et link :-)
http://www.barbapapa.dk/shop/frontpage.html
Håbede ellers der var NOGET mere tøj at vælge imellem....
Det er det jeg søger....
MoarJ skriver: http://www.barbapapa.dk/shop/frontpage.html Håbede ellers der var NOGET mere tøj at vælge imellem.... Det er det jeg søger....
Ok?? Ved at Name it har haft det. Vi fik et par lyserøde bapapappa bukser i velour i barselsgave. Var super glad for dem.
Det er dælme ikke billigt, hva?? Men elsker selv bapapappa... Købte en lyserød sækkestol i det hos Netto til 150 kr, da de havde dem. Den er sød!!
Jeg siger til, hvis jeg falder over mere af tøjet .-)
lisbethita skriver: Ok?? Ved at Name it har haft det. Vi fik et par lyserøde bapapappa bukser i velour i barselsgave. Var super glad for dem. Det er dælme ikke billigt, hva?? Men elsker selv bapapappa... Købte en lyserød sækkestol i det hos Netto til 150 kr, da de havde dem. Den er sød!! Jeg siger til, hvis jeg falder over mere af tøjet .-)
Det er pænt dyrt... Troede virkelig de havde mere tøj derinde.. Men nej... Mon ikke der er andre sider der har noget med barpappa.. Og et lidt større udvalg... :)
Jaaa sig endelig til hvis du finder noget... :)
HM har også tit barbapapa
Kirle skriver: HM har også tit barbapapa
Ih... Måske jeg kan være heldig at finde noget til nedsat pris på Fredag til late night...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128