Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: Vi har holdt krebsegilde i dag (takker lige Trine for det dejlige vejr) og til dessert skulle vi, traditionen tro, have is og bær! Jeg besluttede mig for at lave to tærter i stedet for rene bær... Én med hindbær og blåbær og én med jordbær og blåbær. Begge tærter med med vaniliecreme og æblegelé Dertil en lækker vanilieis
Vi har holdt krebsegilde i dag (takker lige Trine for det dejlige vejr) og til dessert skulle vi, traditionen tro, have is og bær! Jeg besluttede mig for at lave to tærter i stedet for rene bær...
Én med hindbær og blåbær og én med jordbær og blåbær. Begge tærter med med vaniliecreme og æblegelé
Dertil en lækker vanilieis
Mums mand... Hvor var jeg henne da de skulle spises?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nam nam, hvor ser det lækkert ud det har du gjort godt
Alexis skriver: Mums mand... Hvor var jeg henne da de skulle spises?
Jamen jeg kaldte på dig
Du var åbenbart stukket af under hegnet sammen med Felix (gæsternes gravhund ) hæhæhæ
Men mon ikke vi tager ravance en dag?
uhmmmm eeeelsker bare frugt tærter!hvor er de skønne og fristende!!! den der æblegele er den købt eller hjemmelavet (kunne godt bruge en opskrift)
birgitte skriver: uhmmmm eeeelsker bare frugt tærter!hvor er de skønne og fristende!!! den der æblegele er den købt eller hjemmelavet (kunne godt bruge en opskrift)
købt hihi
Caroline86 skriver: købt hihi
hi hi det kunne jeg såmend også selv finde på... så bare så ums lækkert ud
birgitte skriver: hi hi det kunne jeg såmend også selv finde på... så bare så ums lækkert ud
jeg ORKEDE bare ikke lave det selv fra bunden!
De smagte fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128