2 dage over tid men mens :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

mor til 2 skønne piger .

hej alle'herinde  har et spørgsmål .

jeg har normalt regelmæssig mens ,men den er udblevet den her gang i stedet for blod har jeg fået sådan noget slim halløj og har haft mens smerter men der sker ikke noget ??..

jeg har været utrolig træt her på det sidste og haft lyst til at spise  nugget's som jeg ellers aldrig har spist .. og jeg har ømme bryster og ikk kun brystvorten men også i sidderne , jeg er også begyndt at føle underlige ting i maven og resten af kroppen  og have nemt til at blive sur og ked af det .. kæresten har nævnt et par gange om der måske skulle være en baby .. men ved ik helt om jeg skal tro på det ,.. eller om det er mig som har baby på hjernen ..

ja undskyld hvis det lyder som et dumt spørgsmål men håber i kan hjælpe mig eller at nogen har haft det på samme måde ..

knus kcs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Sofiedk

Det er desværre ikke altid nok at have symptomer og det er umuligt at sige om det er noget hjernen bilder dig ind eller om der virkelig er noget Det eneste du kan gøre er at tage en test og se hvad den siger.

Krydser fingre for dig.

Anmeld

26. juli 2010

twinboys

kcs skriver:

hej alle'herinde  har et spørgsmål .

jeg har normalt regelmæssig mens ,men den er udblevet den her gang i stedet for blod har jeg fået sådan noget slim halløj og har haft mens smerter men der sker ikke noget ??..

jeg har været utrolig træt her på det sidste og haft lyst til at spise  nugget's som jeg ellers aldrig har spist .. og jeg har ømme bryster og ikk kun brystvorten men også i sidderne , jeg er også begyndt at føle underlige ting i maven og resten af kroppen  og have nemt til at blive sur og ked af det .. kæresten har nævnt et par gange om der måske skulle være en baby .. men ved ik helt om jeg skal tro på det ,.. eller om det er mig som har baby på hjernen ..

ja undskyld hvis det lyder som et dumt spørgsmål men håber i kan hjælpe mig eller at nogen har haft det på samme måde ..

knus kcs

Kort og godt tag en test, så finder du hurtigt ud af det...

Majbritt der ønsker dig pøj pøj med to streger

Anmeld

26. juli 2010

mor til 2 skønne piger .

tak for svarene .

det må jeg så gøre ville bar lig høre nogen der vidste lidt mere om det end mig

Anmeld

26. juli 2010

Lillefe

er nysgerrig ville også sig skynd dig at tage en test

Anmeld

27. juli 2010

mor til 2 skønne piger .

Perl skriver:

er nysgerrig ville også sig skynd dig at tage en test

er også spændt har sendt kæreste ned imorgen efter en

har følsen men tør ikk tro noget endnu ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.