Ja så fik vi.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Klumpe-dumpe

besøg af tigeren, som altid havner den ALTID her, når bøtterne har sendt den videre.

"normalt" plejer det ikke at påvirke M´s søvn, men sidste gang og denne gang skal jeg dælme love får, at den driller om aftenen og natten Bla. natten til igår, vågnede M kl. 00.30 og festede så lige frem til kl. 08.00 og sov så 4 timer fordelt lidt, frem til hun gik omkuld kl. 22.00 i aftes....

Hun vågnede så her for en ½ times tid siden, og skriger og hylder som en stukken ko... Ligeså snart jeg runder hendes værelser, er hun overglad og klar på at fortælle hele hendes livshistorie.

For FÅRK, jeg er mørbanket, (altså det har været sådan her i omkring en uges tid +)

Nåh vil ikke rigtig noget andet end sige jeg er sååååå trææææt

-og Mette, du ved godt hvis tur det er til at få den efter os, ikk?

Gaaaab herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

anna-jonas

Ta' den med ro, søde..................for missen er allerede indenfor husets vægge. Ida er total humørsyg................og vil IKKE noget, hverken spise sin mad, den smider hun sådan set efter os, og hun vil sidde på arm hele tiden, og SOVE............hmmmmm..........det er da kun for pattebørn. Så kære Trine...........tigeren er her allerede, og den må gerne snart smutte.

Anmeld

26. juli 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Ta' den med ro, søde..................for missen er allerede indenfor husets vægge. Ida er total humørsyg................og vil IKKE noget, hverken spise sin mad, den smider hun sådan set efter os, og hun vil sidde på arm hele tiden, og SOVE............hmmmmm..........det er da kun for pattebørn. Så kære Trine...........tigeren er her allerede, og den må gerne snart smutte.

her blev der også bare sovet helt vildt, en dag sov de middagslur på FIRE timer og ville i seng igen ved sekstiden om aftenen

Anmeld

27. juli 2010

Jules

Åh din stakkel... :( Håber snart den er sendt videre...Hihi... Og at de andre slipper :)

Blir helt træt ved tanken at jeg skal alle de spring igennem engang til! Men hva... Det er det værd :)

Anmeld

28. juli 2010

Barbamama

Nøøøøj det lyder bare hårdt!!! Tigere burde skydes!!!! Puhaaaa.... Håber snart du kan få sovet igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.