Vuggestue på Nørrebro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.532 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

frk. Citron

Hej,

Er der nogle der kan anbefale en vuggestue på Nørrebro i området omkring Nørrebro station?

Håber I kan hjælpe.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

L.J.L

Vores er skrevet op i området omkring guldbergsgade, så kender ikke lige til nogle vuggestuer omkring Nørrebro station, men jeg brugte denne hjemmeside:

http://www.bedoemmelse.dk/koebenhavn-n/vuggestuer.html

Der kan du se gode og dårlige bedømmelser af vuggestuer blandt andet på Nørrebro

Anmeld

27. juli 2010

frk. Citron

Hej Linselouise,

Tusind tak for linket, det vil jeg bruge til at finde ud af hvilke vuggestuer, jeg skal besøge

Anmeld

27. juli 2010

ibiii

hej der er vist en der heder stenrosen noget i den stil kender flere der har børen der.

men der er jo såå mange at vælge i mellem, har du ik fået en oversigt? ellers spøger sundhedsplejsken.

håber du finder noget

Anmeld

1. august 2010

frk. Citron

Hej ibiii,

Har checket det er rigtig der er en vuggestue der hedder Stenrosen, de har en meget god hjemmeside.

Jeg har fået en oversigt over vuggestuer, men ville bare gerne have anbefalet en vuggestue, da jeg var lidt uheldig med min ældste datters vuggestue.

Min sundhedsplejeske syntes at vi skal overveje at vælge en dagplejemor istedet for en vuggestue, men jeg fortrækker en vuggestue.

Anmeld

29. januar 2013

Simone Henriksen

Jagtvejens Asyl vuggestue på hjørnet af Jagtvej og Prinsesse Charlottesgade er fantastisk. Du kan også læse bedømmelser på bedømmelse.dk

JagtvejensAsyl.dk

Anmeld

29. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Simone Henriksen skriver:

Jagtvejens Asyl vuggestue på hjørnet af Jagtvej og Prinsesse Charlottesgade er fantastisk. Du kan også læse bedømmelser på bedømmelse.dk

JagtvejensAsyl.dk

Tråden er 3 år gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.