Liam keder sig og er mor syg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

L-Mortil3

Hvad pokker stiller man op med en unge der keder sig

Jeg synes vi laver mange ting ham og jeg, og jeg hitter på og hitter på , men alligevel når vi bare tuller herhjemme, så er der bare intet der er spændende nok, mor er keeeedelig og han hænger mig i skørterne hele tiden, for når der ikke sker noget så vil man da hænge på mor

Vi besøger folk, har legekammerater på besøg, tømmer køkkenskabe for sjove ting, går mange ture, forsøger forgæves at underholde med lidt tegnefilm, han har fået nye legesager og boldbassin...

Og nu er vi derhenne hvor mor er ret udkørt og trænger til nye ideer

Så kom frisk, hvordan underholder man en morsyg krudtugle på 8 mdr?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Nu mener jeg at du er en af dem der er gode til at finde gode køb på loppemarked og sådan..

Så hvis du har mod på det og self gider, så køb alle de hjul du kan. I alle størrelser.

Køb en billig træplade i silvan og mal den i glade stærke farver, også sæt alle hjulene på der.. 

Vito har rigtig meget krudt i numsen og fjernsynet er heller ikke opfundet for hans skyld..

Han elsker sig "hjul" bræt... Og vi er glade for ikke at skulle ødelægge vægge med det

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

26. juli 2010

L-Mortil3

s.tina skriver:

Nu mener jeg at du er en af dem der er gode til at finde gode køb på loppemarked og sådan..

Så hvis du har mod på det og self gider, så køb alle de hjul du kan. I alle størrelser.

Køb en billig træplade i silvan og mal den i glade stærke farver, også sæt alle hjulene på der.. 

Vito har rigtig meget krudt i numsen og fjernsynet er heller ikke opfundet for hans skyld..

Han elsker sig "hjul" bræt... Og vi er glade for ikke at skulle ødelægge vægge med det

Se DET var da en ide!

Det må mig og Liam på jagt efter, man kan aldrig opdrage en loppehaj for tidligt

Anmeld

26. juli 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Line&Liam skriver:

Se DET var da en ide!

Det må mig og Liam på jagt efter, man kan aldrig opdrage en loppehaj for tidligt

Ha ha, du er lige som mig kan jeg høre..

Vito har også oplevede sin sommer på loppemarkeder

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

26. juli 2010

mor_sabina

Det er da en kanon ide, det vil jeg da også have sådan et.

Men vil bare trøste dig med at sådan var phillip også inden han begyndte i dp, og da han var 8 mrd kom han i dp og mor i skole, det var så perfekt timet for os begge to

Svømmehallen kunne tage pusten fra ham, eller bare bad flere gange om dagen (dog højst to) Så har vi hørt meget musik og danset. Moslet meget. Men som du skriver kan man bare ikke blive ved at finde på. Tror det er meget normalt de får sådan en periode.

Anmeld

26. juli 2010

Betteisen

Hvad med en tur i legestue??? Jeg havde min datter med i legestue fra 6 mdrs alderen og det kunne køre hende godt træt

Anmeld

27. juli 2010

L-Mortil3

Betteisen skriver:

Hvad med en tur i legestue??? Jeg havde min datter med i legestue fra 6 mdrs alderen og det kunne køre hende godt træt

Legestuen har kun åbent tirsdag hvor vi har mødregruppe, den er dog netop flyttet til søndag da nogen allerede starter på halv tid.

Så fra på Tirsdag er det også noget vi skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.