op med humøret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

herlin

Jeg er gravid (6+6) og har svært ved at være glad og glæde mig. Jeg har mistet de sidste to gange jeg har været gravid og har denne gang helt mistet håbet og troen på at det kan lykkes. Er der ikke nogen derude der har prøvet det samme? Jeg kunne godt bruge at høre nogle beretninger om at det faktisk kan lykkes efter flere aboter. Jeg har en søn på 4 år, så jeg ved jo at jeg godt kan få et sundt og rask barn men lige nu virker det håbløst. Jeg skal til første lægebesøg om 10 dage, og kan først derefter blive scannet og det føles som om der er evigheder til... så skriv din historie, måske kan den hjælpe på mit humør, og troen på at denne gang vil det lykkes.

Hilsen Tina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

KajaH

Jeg har ingen gode historier da jeg ikke selv har været gravid endnu. Men du får et held og lykke og et kram det skal nok lykkes.

Knus

Anmeld

26. juli 2010

LinLin

Jeg har haft een ufrivillig abort... Begyndte at bløde 11+0 og en scanning viste så at den havde været død et par uger Testede positiv igen 5 uger senere, er nu 33+4 og alt ser rigtigt fint ud - så går stærkt ud fra at jeg får min baby denne gang

Men jeg kan sagtens forstå dig! Var SÅ nervøs indtil jeg havde set der var nogen til nf!

Anmeld

26. juli 2010

Sofiedk

Jeg har dog ikke været ude for nogle tidligere aborter, men har kæmpet for at blive gravid i 2½ år, er nogenlunde lige så langt henne som dig og skal til tryghedsscanning imorgen for at se om alting er okay med den lille. Er SÅ vanvittig nervøs og spændt på samme tid.

Håber der kommer lidt mere ro på når man har set det lille hjerte banke. Måske du kunne ringe til lægen og bede om en tidligere scanning?

Anmeld

26. juli 2010

Daisy

Jeg har haft 11 SA og MA'er. ( Har en misdannelse i livmoderen )Har fået 2 børn og venter nr. 3 ( er nu 37+3 ) Alt indenfor 12 år, og for mig blev det ikke bedre efter at man har fået et barn, eller 2. Ventetiden til man bliver 'sikker' er laaaang, og det kan være svært for folk at forstå at man ikke er ellevild ved en graviditet.
for at det går godt denne gang

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.