wee tøzetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Min dejlige lillesøsser gav mig en tur til Hovedstaden og en tivolitur i fødselsdagsgave Og nu har vi fundet en dato. Torsdag i uge 32 kommer hun hjem til mig og fredag når Jesse er afleveret i bh tager vi til Kbh. Uhhhh jeg glæder mig SÅ meget til at være sammen med mín søsser ALENE Og så skal vi høre Medina i Tivoli. Aner dårligt hvem damen er, men søs vil så gerne høre hende, så selvfølgelig gør vi det Lørdag tager vi så et smut hjem til vores super seje farmor og spiser frokost. Hende har vi ikke set siden oktober (desværre) og vi har hende nok ikke så længe mere

Nå men hvor i Tivoli skal jeg invitere søs på middag? Det eneste jeg husker der er godt er den italienske, men det gider jeg ikke denne gang. Nogen fif?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Ingen forslag til spisning i Tivoli?

Anmeld

26. juli 2010

CarinaSB

Jeanne skriver:

Ingen forslag til spisning i Tivoli?

Grøften skulle være god

Anmeld

26. juli 2010

bøgelund

Har hørt at restauranten "den skaldede kok" ikke skulle være specielt god. Rigtig god tur! (: der er ikke noget som en god tøsetur med sin elskede søster.. 

Anmeld

26. juli 2010

Mira0911

Kender ikke tivoliet der over... Vil blot ønske Jer en super god tur.... Når den tid kommer.... :)

Anmeld

26. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
CarinaSD skriver:

Grøften skulle være god

Er den ikke lidt dyr?

Anmeld

26. juli 2010

CarinaSB

Jeanne skriver:

Er den ikke lidt dyr?

Jeg kan faktisk ikk huske det .. Det er en del år siden at jeg har været der Men jeg tror du kan finde det på nettet

Anmeld

26. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
bøgelund1 skriver:

Har hørt at restauranten "den skaldede kok" ikke skulle være specielt god. Rigtig god tur! (: der er ikke noget som en god tøsetur med sin elskede søster.. 

Uhh jeg sys ellers han laver noget dejligt mad på tv Men har jo heller ikke prøvet det LIVE Mange tak for advarslen

Anmeld

26. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
CarinaSD skriver:

Jeg kan faktisk ikk huske det .. Det er en del år siden at jeg har været der Men jeg tror du kan finde det på nettet

Jeg googler lige

Anmeld

26. juli 2010

heaven

Jeanne skriver:

Er den ikke lidt dyr?

det mener jeg også den er... hehe, men det er jo også der de kendte ofte mødes og drikker og spiser.....

Jannie - der sidst hun var i tivoli kun kunne spise en fransk og en cola til aftensmad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.