Lidt nyt fra Gandrup folket :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

iln

Hej piger.

Kl. er nu 19.17 og der er ro i huset. Silas sover - han sover før kl. 21. FANTASTISK Vi er jo begyndt at få ham ind i en rytme, hvor han får natflaske kl. 19 og så i seng. Så han kan vænne sig til at stå tidligt op når den rigtige hverdag begynder om små to uger.

Ellers går det godt med den lille mand. Han er nu snart 11 mdr. gammel, har otte tænder, har kravlet den sidste mdr., rejser sig op af alt. Han behøver ikke engang at kunne holde fat i noget. En væg er ikke noget problem at rejse sig op af. Og så går han rundt og rundt og rundt om alt, med sin gåvogn, stolene ja alt. Det er simpelthen så dejligt. Der er godt nok sket meget den sidste mdr. med ham.

Han begynder jo i dagpleje den 9. august og jeg vil godt indrømme at jeg glæææææder mig. Vi har så store problemer med at aktivere ham i løbet af dagen, og han er så interesseret i andre børn. Det ærger os faktisk lidt at vi ikke fik ham skrevet op til noget allerede her i juli. Dagplejemoderen er super sød. En ung kvinde på 29, der bare er frisk og acceptere de betingelser vi har. Var slet ikke i tvivl om, at hun godt måtte passe Silas efter første møde. Det er en dejlig ting, da jeg kan forstå at ikke alle har det lige så let.

Igår hjemvendte vi efter en hyggelig weekend på Fyn. Vi besøgte min bror og hans kæreste. Vi ankom fredag aften og hyggede til langt ud på natten. Lørdag tog vi ind til Odense og fik shoppet lidt. Om aftenen tog vi til Fåborg og gik en lille tur. Søndag gik vi en rigtig lang tur i Hårby, hvor de bor, spiste lækker frokost og så kørte vi hjem kl. 15. Dette var vores ferie i denne omgang. Vi har så trvlt med huset. Pt. er vi igang med at fjerne et kæmpe vildnis på 2 m. dybde og bredde. Der er dælme mange ting - mange ting der kan stikke vel og mærke.

Ellers går det hele fremad herhjemme. Vi er begyndt at hygge os og vænne tilbage til de gode gamle kærestetider.

Det blev vist lidt langt... nu vil jeg vænne tilbage til arbejdet. HAr hele 9 undervisningsplaner, der skal ligge klar til den 9. august. Er godt nok lidt på dne med nogle af fagene. Har slet ikke fantasi til hvad man kan lave i billedkunst med en 3. og 5. kl.. Minusset ved at skulle undervise i noget man ikke er uddannet i.

Knus herfra.

Nå ja... billeder fra brylluppet er selvfølgelig på vej. Har bare ikke lige fået scannet dem ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Klumpe-dumpe

Det er lyder dejligt at der er kommet lidt "styr" på Silassen. og at I har fået lidt voksentid tilbage

Mangler I "bare" at ordne haven eller mangler I stadig også inde i huset?

Jeg tænkte på, at du måske kan lave nogle stamtræer med ungerne, det kan jo gøres mere simpel ved 3 klasserne... og eller også de skal fortælle deres livshistorie via malerier/leer?? (ej jeg er heller ikke så god til sådan noget.

Håber snart vi alle kan ses igen,

Knus fra os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.