Det er bare....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Klumpe-dumpe

mig som har skiftet navn.

Og så lige et spørgsmål, vil det være helt hen i vejret, at købe nye sandaler til M nu???? (Hun har et par som hun lige kan passe, havde så købt nye, men de gnaver hende, simpelthen så meget på hendes lille knogle på siden af foden, så hun har et kæmpe sår, som springer op hver gang hun får de nye sandaler på)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Barbamama

FInt navn!!! Nej du kan da sagtens købe et par nye sandaler. Det kan jo være varmt længe endnu og det er da synd for lille Malutski hvis de gnaver sådan.

Anmeld

26. juli 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

FInt navn!!! Nej du kan da sagtens købe et par nye sandaler. Det kan jo være varmt længe endnu og det er da synd for lille Malutski hvis de gnaver sådan.

Ja du har nok ret, blev bare i tvivl... Det er jo så også kun 2-3 uger siden jeg købte de andre... Og så blev jeg enig med vores sko-mand om, der var en fejl i syningen, siden de "tog" hende sådan, så fik et par nye, men det er det samme... Så de er bare ikke skabt til hendes fødder... Måske jeg kan sælge dem, de har jo kun være brugt max ½ time

Anmeld

26. juli 2010

Barbamama

Tante Lilla :) skriver:

Ja du har nok ret, blev bare i tvivl... Det er jo så også kun 2-3 uger siden jeg købte de andre... Og så blev jeg enig med vores sko-mand om, der var en fejl i syningen, siden de "tog" hende sådan, så fik et par nye, men det er det samme... Så de er bare ikke skabt til hendes fødder... Måske jeg kan sælge dem, de har jo kun være brugt max ½ time

Ej det er fanme ærgerligt!!!! Jeg har også nogle sandaler der irriterer min knogle ved anklen HELT vildt så jeg kan heller ikke gå med dem.... Du kan da smække dem op herinde. He he

Anmeld

26. juli 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ej det er fanme ærgerligt!!!! Jeg har også nogle sandaler der irriterer min knogle ved anklen HELT vildt så jeg kan heller ikke gå med dem.... Du kan da smække dem op herinde. He he

åh ja måske jeg skal gøre det, altså smide dem ind her....

Åh ja der er bare ikke noget mere "træls" end sko der gnaver...

Anmeld

26. juli 2010

Barbamama

Tante Lilla :) skriver:

åh ja måske jeg skal gøre det, altså smide dem ind her....

Åh ja der er bare ikke noget mere "træls" end sko der gnaver...

Nej det er der virkelig ikke

Anmeld

26. juli 2010

anna-jonas

Køb du bare nye sandaler til den lille frk. Hun kan jo evt. bruge dem som indesko, når det bliver køligere i vejret.

Sæt endelig de andre herpå.............måske du kan få dem solgt.;-)

Anmeld

26. juli 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Køb du bare nye sandaler til den lille frk. Hun kan jo evt. bruge dem som indesko, når det bliver køligere i vejret.

Sæt endelig de andre herpå.............måske du kan få dem solgt.;-)

Arh din skønne kvinde, du er så genial, det med indesko havde jeg jo slet ikke tænk på....  Så ja det må blive nye sko i weekenden.

Krammer til dig.

Anmeld

26. juli 2010

anna-jonas

Prøv evt. et par angulus sandaler til Malutten. Det er dem der sidder bedst på Anna's fod, og den er mega smal over vristen.

Lige nu er det jo udsalgstid, og man kan få dem til halv pris. Ellers er der også en ny hjemmeside der hedder ByKier.dk, der laver fodtøj ligesom Angulus. Det er MEGET billigere, og lige nu, har de monster udsalg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.