Åhhhh den ventetid!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Ann.

Jeg venter på svar på min blodprøve (HCG) jeg fik taget i lørdags - fik at vide at jeg ville få svar her i eftermiddag, men kl 16 havde jeg ikke hørt noget og bestemte mig for at ringe ind. Fik at vide at de stadig kunne nå at ringe, men hvis ikke jeg havde hørt noget inden kl. 18 skulle jeg ringe igen. Jeg har så ikke hørt noget, så ringede selvfølgelig ind. Fik så at vide at de ville ligge en seddel til deres læge - men hvornår han/hun kom, kunne hun ikke svarer på. Blot at de nok skulle lade være at ringe efter kl. 23

Åhhh gid de dog ville ringe - så jeg da ved om jeg skal være glad (gravid) eller bare trist (tabt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

blomst84

TrineLærke skriver:

Jeg venter på svar på min blodprøve (HCG) jeg fik taget i lørdags - fik at vide at jeg ville få svar her i eftermiddag, men kl 16 havde jeg ikke hørt noget og bestemte mig for at ringe ind. Fik at vide at de stadig kunne nå at ringe, men hvis ikke jeg havde hørt noget inden kl. 18 skulle jeg ringe igen. Jeg har så ikke hørt noget, så ringede selvfølgelig ind. Fik så at vide at de ville ligge en seddel til deres læge - men hvornår han/hun kom, kunne hun ikke svarer på. Blot at de nok skulle lade være at ringe efter kl. 23

Åhhh gid de dog ville ringe - så jeg da ved om jeg skal være glad (gravid) eller bare trist (tabt)

Vente-tiden er den væreste  håber for dig at de ringer snart! så må du lige opdatere herinde 

for at din lille spire stadig er derinde

Anmeld

26. juli 2010

Ann.

blomst84 skriver:

Vente-tiden er den væreste  håber for dig at de ringer snart! så må du lige opdatere herinde 

for at din lille spire stadig er derinde

Ja jeg skal nok give en update

Håber virkelig den er der stadig.

Har haft nogle on and off. mens. smerter, men skal ikke have mens. før imellem den 28-30. Kan det godt tyde på en graviditet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.