Kan man stole på de der ægløsningstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.428 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

_-Kathrine-_

Hej Alle!

Jeg har hver dag i en uge+idag testet med ægløsningstest, som alle har været negative. Her idag begynder jeg så at få smerter i den ene side af underlivet (som jeg plejer når jeg får ægløsning) + jeg har tjekket mit udflåd og det kan jeg strække laaaangt mellem 2 fingre! Og i følge beregningerne skal jeg ha ægløsning omkring denne dato.... Hmm...

Hvad har I af erfaringer med ægløsningsteste og har nogen oplevet det samme som jeg?

Mvh Kathrine :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

tinasmor

Har der overhoved ikke på noget tidspunkt været to streger? Det der jo kan være lidt forvirrende med æl test er, at de normalt kan teste positiv i flere dage, men det først er der hvor stregen er lige så tydelig eller tydligere end teststregen at man har æg inden for 24-48 timer.

Jeg har taget mange, og har ikke oplevet at de har fejlet (dog ikke hjulpet mig med at blive gravid, men det er jo en anden sag desværre) Men jeg har læst, at man godt kan tage dem to gange i døgnet de dage man har æl så man ikke misser.

Er det nye æl test (tjekket datoen)

Jeg ville ikke misse chancen hvis du tror du har det. Alt andet lige, kender man jo efterhåndens ens krop. Så synes I skal "go for it" de næste par dage. Held og lykke med det.

Anmeld

26. juli 2010

_-Kathrine-_

Tak for dit svar :-)

Jeg har nemlig taget 2 hver gang af 2 forskellige mærker og på den ene kommer der ingen streger og en svag på den anden. Jeg har også de andre gange jeg har taget kunnet teste positivt, så det er lidt underligt.. Jeg må lige holde igen med drikkevarerne her til aften og så ta en lidt senere, og så må vi lige gi den ekstra gas i aften ;-)

Anmeld

26. juli 2010

Sakris

For mig virkede de fint. Der kom to streger lige præcis på samme dag i hver cyklus. Så det var der vi gik til den. Dog skulle der stadig gå i alt 6 måneder før der var bid, men det kan der jo være mange grunde til!

Anmeld

26. juli 2010

Con

Jeg vil vove den påstand, at hvis du har ægløsning, så kan du også teste positivt på en ægløsningstest.

Problemet består i, at nogle kvinder kan teste positivt i flere dage, andre kun i ganske få timer - hvis disse kvinder ikke tester i dette korte "vindue", så vil de aldrig opnå positiv ægløsningstest, - og dermed har vi de mange påstande om, at "det ikke virker for alle".

Anmeld

28. juli 2010

dipetersen

Jeg har taget så MANGE af de ægløsningsteste både dyre teste og billige teste, har aldrig fået 2 streger. Så tog det lidt på må og få efter min krops signaler.

Anmeld

28. juli 2010

Sally Nielsen

_-Kathrine-_ skriver:

Hej Alle!

Jeg har hver dag i en uge+idag testet med ægløsningstest, som alle har været negative. Her idag begynder jeg så at få smerter i den ene side af underlivet (som jeg plejer når jeg får ægløsning) + jeg har tjekket mit udflåd og det kan jeg strække laaaangt mellem 2 fingre! Og i følge beregningerne skal jeg ha ægløsning omkring denne dato.... Hmm...

Hvad har I af erfaringer med ægløsningsteste og har nogen oplevet det samme som jeg?

Mvh Kathrine :-)

De virkede på mig

Anmeld

28. juli 2010

Trolde_mor

Jeg brugte mange, i ca. et halvt år, men første gang den viste tydeligt positiv blev vi gravide

Så tror helt klart de virker, det kan bare være svært at ramme rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.