40+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

lucas<3

heej tøser..

havde endelig termin den 21 juli men bettetrolden ville ikke ud den dag.. nogle der har nolge forslag til hva jeg kan gøre for at der sker noget.. ?

veestøv til mig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Chalala85

Jamen dog.. så fortjener du da en orkan af vestøv i din retning.. Afsted med den... wiuuuuuuiiii!!!!!!

Held og lykke med det forhåbenlige snart kommende fødsel

Anmeld

26. juli 2010

lollandpigen

Har det på samme måde... Har termin på onsdag og vil også gerne snart ud emd den baby men ingen symptome rpå at dne har samme mening... Tror på baby kommer når baby kommer også er det bare at vente selvom det er så træls....

Men sender en masse veestøv hvis du sender noget retur.... smiler....

Anmeld

26. juli 2010

FrkLarsen

Massere af vestøv er på vej imod dig! 

Tror ikke at der er så meget at gøre, baby kommer når baby vil komme .

En også meget utålmodig gravid (uge 39) 

Anmeld

26. juli 2010

CS

Føler virkelig med dig - jeg er selv 40 + 2 .... På min blog er folk kommet med et hav af foreslag... slå græs, spise is og derefter løbe på træpper, tage på fisketur, cykle 20 km, gå i et par timer, spise jordbær.... om noget virker aner det ikke - tror nu at den lille kommer når det passer den og ikke et sekundt før.

Meeeeen sender dig lige en kæmpe portion VE-STØV 

Anmeld

26. juli 2010

Dansker I Holland

Masser af vestøv til jer alle sammen som gerne vil føde Jeg foretrækker at vente nogle mdr endnu da jeg kun er 24+0 hehe... Held og lykke med jeres fødsler tøser Glæder mig til billedspam og FB

Anmeld

26. juli 2010

Sakris

Åh... Vestøv til jer der med 40+

Håber da snart jeres små guldklumper kommer ud, så i kan slippe for de store maver i denne varme!

Anmeld

26. juli 2010

Low

luppe-laban skriver:

heej tøser..

havde endelig termin den 21 juli men bettetrolden ville ikke ud den dag.. nogle der har nolge forslag til hva jeg kan gøre for at der sker noget.. ?

veestøv til mig.. 

Hos mig hjalp intet. Jeg prøvede ellers at gå lange ture en masse gange, amerikansk olie, annanas og alle de andre smarte råd og intet hjalp. Jeg fik hindeløsning af en JM da jeg var gået 10 dage over men det hjalp heller ikke. Jeg fik stik piller da jeg var 42+0 og fik stik piller igen 42+1 men jeg fødte først 42+2.

så jeg vil give dig det råd som folk også gav mig hvor jeg tænkte: Ja ja den er god med jer .

Jeg synes du skal slappe af for baby kommer ud når den er klar

Anmeld

27. juli 2010

lucas<3

tark alle sammen piger..

skal på sygehuset på fredag og skannes og så skal de mærke på mig hvordan de bedst mulig kan sætte mig i gang.. så håber det sker før..

men sender en masse veestøv tilbage til alle ...

Anmeld

27. juli 2010

Lena Maria Møller

et kæmpe pust med vestøv til dig fra mig... er selv i uge 39+0 i morgen  håber jeg får den samme følelse af at nu må det gerne være i løbet af en uges tid...

fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.