Sikke et postbud... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Mira0911

Jeg havde bestilt lidt af hvert til de kage projekter jeg har til en kammerat og min nevø... Jeg skal nemlig sørge for kage...

Kammeraten aner ikke vi kommer på hans fødselsdag og spiser kage med ham... :)

Nå men det ringer på døren, ved næsten at det er pakken fra Alttilkager... :) Så kan jeg snart begynde at øve mig lidt på 2D trykkene til kagerne... :)

Jeg åbner døren, han står og scanner pakken ind og siger "Det må da være en dejlig afsender at have, som sender alt til kager"

Mig: Det kan du da lige bande på det er... Det jo skønt... :)

Første gang i den tid hvor jeg bor, jeg har oplevet en postbud i så godt humør og som VIRKELIG er kage glad....

Hvis han var i familien, ja så var han nok inviteret til kage en dag... :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

mariamiss6

Kan godt være jeg er træt eller sådan noget, men jeg forstår den ikke rigtig?????

MEN dejligt med glade og venlige postbude Dem har i heldigvis en god sjat af her ude hvor jeg bor....

Min famile bor alle meget tæt på hinanden, og siden det er min fars famile, og de alle er mænd, så har alle i familien det samme efternavn jo... altså alle mine onkler og deres koner og børn, vi hedder alle det samme til efternavn. Og kommer der en pakke, og der ikke er nogen hjemme til at modtage den, ja så bliver den bare afleveret ved den næste med samme navn, så vi slipper for at hente den på posthuset

Anmeld

26. juli 2010

merichs

MoarJ skriver:

Jeg havde bestilt lidt af hver til de kage projekter jeg har en kammerat og min nevø... Jeg skal nemlig sørge for kage...

Kammeraten aner ikke vi kommer på hans fødselsdag og spiser kage med ham...

Nå men det ringer på døren, ved næsten at det er pakken fra Alttilkager... Så kan jeg snart begynde at øve mig lidt på 2D trykkene til kagerne...

Jeg åbner døren, han står og scanner pakken ind og siger "Det må da være en dejlig afsender at have, som sender alt til kager"

Mig: Det kan du da lige bande på det er... Det jo skønt...

Første gang i den tid hvor jeg bor, jeg har oplevet en postbud i så godt humør og som VIRKELIG er kage glad....

Hvis han var i familien, ja så var han nok inviteret til kage en dag...

Det er dejligt med glade postbude  Vores sædvanlige postbud er så vild med vores hund (læs: 35 kg olde english bulldogge) at hun nærmest kalder på ham når hun kommer med pakker

Anmeld

26. juli 2010

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Kan godt være jeg er træt eller sådan noget, men jeg forstår den ikke rigtig?????

MEN dejligt med glade og venlige postbude Dem har i heldigvis en god sjat af her ude hvor jeg bor....

Min famile bor alle meget tæt på hinanden, og siden det er min fars famile, og de alle er mænd, så har alle i familien det samme efternavn jo... altså alle mine onkler og deres koner og børn, vi hedder alle det samme til efternavn. Og kommer der en pakke, og der ikke er nogen hjemme til at modtage den, ja så bliver den bare afleveret ved den næste med samme navn, så vi slipper for at hente den på posthuset

Måske du er lidt træt? ;)

Skulle bare ud med glæden, postbudets humør er smittet af på mig... :)

Hvor må det være herligt ikke at skal rende på posthuset, og nøjes med at rende hen til en i familien for at hente pakken... ;)

Anmeld

26. juli 2010

Mira0911

merichs skriver:

Det er dejligt med glade postbude  Vores sædvanlige postbud er så vild med vores hund (læs: 35 kg olde english bulldogge) at hun nærmest kalder på ham når hun kommer med pakker

Ih hvor herligt...

Vi har et postbud, hun kan ikke lide hunde, før tiden vidste jeg det ikke, så vores hund stod ved siden af mig når jeg modtog pakker...

Pludselig begyndte hun og komme pakkerne i postkassen, dem der lige kunne snige sig igennem brevsprækken... Der gik lang tid før jeg fik afvide at hun ikke kunne lide hunde....

Anmeld

26. juli 2010

Vidunderligeunger

nu vi er ved postbuddet

Min eks kæreste var post hos os da jeg blev gravid så ALLE skal lige komme med kommentaren - "det kan jo godt være posten hjemme hos jer" a ha a ha a ha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.