Fripladsansøgning..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

MorTilGustav

Jeg har online ansøgt om friplads til Gustav når han starter i vuggestue i august, men er der nogen der ved hvor længe der går før det er "på plads"? Hvad er "behandlingstiden"?
Kan online på borgerservice se de forskellige oplysninger om os, men der står ikke noget under ansøgningen selvom jeg har indsendt den for et godt stykke tid siden...
Nogle erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

MorTilGustav

Anyone..?

Anmeld

27. juli 2010

frk Jensen

MorTilGustav skriver:

Jeg har online ansøgt om friplads til Gustav når han starter i vuggestue i august, men er der nogen der ved hvor længe der går før det er "på plads"? Hvad er "behandlingstiden"?
Kan online på borgerservice se de forskellige oplysninger om os, men der står ikke noget under ansøgningen selvom jeg har indsendt den for et godt stykke tid siden...
Nogle erfaringer?

Jeg tror da de behandler rimelig hurtigt... Ellers kan du altid ringe og spørge de søde kontor damer... De ved det..

Anmeld

27. juli 2010

N&J

Jeg fik 3 forskellige beregninger, men har aldrig betalt noget, du skal nok få brev, de opkræver dig ikke hvis de ikke har beregnet, eller hvis de gør, så ringer du bare ned og siger de har lavet en fejl, så ændrer de det med det samme.. 

Anmeld

27. juli 2010

Lullaby

MorTilGustav skriver:

Nogle erfaringer?

Jeg ville ´ringe. De sender svar tilbage når de har undersøgt det og hvis ikke du har modtaget noget tyder det på at de mangler oplysninger eller at de har smidt det væk. Det gjorde de med vores selvom jeg endda lagde det i deres postkasse...

Anmeld

28. juli 2010

Halbschön

MorTilGustav skriver:

Nogle erfaringer?

Jeg fik brev få dage efter hvor der stod hvor meget jeg kunne få.. Og i samme brev stod der at jeg ikke kunne få tilskud den første måned..

Anmeld

28. juli 2010

MorTilGustav

Renée88 skriver:

Jeg fik brev få dage efter hvor der stod hvor meget jeg kunne få.. Og i samme brev stod der at jeg ikke kunne få tilskud den første måned..

Okay. Ansøgte du også online?

Anmeld

28. juli 2010

Halbschön

MorTilGustav skriver:

Okay. Ansøgte du også online?

Ja det gjorde jeg... ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.