vil da lige fortælle om vores ferie, og høre om der er sket noget nyt i løbet af sidste uge.
ja mig og Kenneth og Asta Maria har lige været på ferie i en uge sammen med mine forældre på Askehøj camping. det var super skønt og hvor ahr jeg savnet campinglivet. (har været vant til camping siden jeg kun var 7-8 år gammel)
asta hygged sig rigtig meget, og lærte at sige "vovvov" "der" og "det" og så peger hun på alt, og hun kan kravle rigtig nu og komme op af trapper, med hjælp godt nok. men hvor bliver hun stor. Hun fik da også nogen veninder på pladsen, eller det var piger der syntes hun var såååå sød og de ville snakke og lege med hende og gå ture med hende hele tiden, det fik de da også lov til, kender to af dem i forvejen da det er nogen af mine forældres venners børn, men jeg var med rundt når det var for asta er ikke altid tryg ved fremmed og nye steder men det kun nogen gange.
selvom vi var på ferie mærked jeg ikke meget til Kenneth var med, han var negativ halvdelen af tiden eller så sad han og spilled computer (vi havde min med. men det var lorte internet så gad ikke bruge det) var vi nogen steder ville han gerne hjem efter vi ahvde været der i en time og det er ikke meget ved.
men skidt med det mig og asta hygged os rigtig rigtig meget, og fik set en masse ting, vi var både på himmelbjerget, så på ænder, vari aqua, og i labyrinthia ( et sted med en masse labyrinter)
mig og kenneth var også ude og spise på rib house i silkeborg en aften og det var bare det bedste det er ikke ret tit vi er ude og spise eller i det hele taget laver noget sammen, bare mig og ham.
der var pool på pladsen også, og nøj det var dejligt de rigtig varme dage, men asta kan bestemt ikke lig at komme i vandet når det er udendørs. hun går helt i panik og sådan noget men sådan er det jo bare så kunne hun da abre hygge sig med mormor og morfar jo.
mine forældre betalte for alt der oppe, og jeg elsker mine forældre, og de gør bare alt for os. og de tog sig af asta maria hvis der var noget mig og kenneth gerne ville selv eller hvis vi skulle op og bade.
der var også forskellige ting på campingpladsen hver dag, der var poolparty fredag, der kom en gammel brandbil børnene kunne få en tur i, der var heste, der kom en ugle der blev vist frem, der var børne bingo, og skov bingo. det var rigtig hyggeligt, og rigtig dejligt at komme væk hjemme fra i en uges tid.
og nu har asta ferie i en uge mere og så skal hun i dagpleje igen, og jeg har ferie til den 18 august hvor jeg skal starte op på uddannelse igen. og kenneth ja han går jo hjemme hele tiden så ham kan man ikke regne med ind i ferie.
ville bare fortælle lidt, og undskyld hvis det er blevet lidt rodet og der er stavefejl.