Spiser ikke:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

LHA

Hej.

Min søn på 9 måneder som altid har været frygtelig madglad men vil nu ikke spise, han har nu ikke rigtig spist noget i 3 dage. Han drikker masser af vand og er i godt humør, så prøver at vride min hjerne med hvad det så kan være siden han ikke vil spise.

Nogen gode råd til en lidt nervør mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Dot D

LHA skriver:

Hej.

Min søn på 9 måneder som altid har været frygtelig madglad men vil nu ikke spise, han har nu ikke rigtig spist noget i 3 dage. Han drikker masser af vand og er i godt humør, så prøver at vride min hjerne med hvad det så kan være siden han ikke vil spise.

Nogen gode råd til en lidt nervør mor.

Tror det er helt normalt her i varmen,  Sophus har gjort det samme. I de fire dage vi var i telt, lavede han kun én gang, men du ved - indtægter og udgifter.... Men de sidste par dage hvor der ikke har været så varmt, er han kommet igang med at spise igen. Sophie gjorde det også da hun var mindre, nu spiser hun bare generelt ikke ret meget

Anmeld

26. juli 2010

LHA

Dot D skriver:

Tror det er helt normalt her i varmen,  Sophus har gjort det samme. I de fire dage vi var i telt, lavede han kun én gang, men du ved - indtægter og udgifter.... Men de sidste par dage hvor der ikke har været så varmt, er han kommet igang med at spise igen. Sophie gjorde det også da hun var mindre, nu spiser hun bare generelt ikke ret meget

Synes bare ikke han har reageret de andre dage hvor der har været rigtig varmt. Håber dog bare det er varmen så jeg kan få ro i sindet igen.

Markus æder jo nærmest når han først kommer igang, Og siger mam mam hele tiden. Det må han gerne snart gør igen.

Anmeld

26. juli 2010

Willa's mor

Sådan tror jeg bare børn er indrettet nogle gange... Det kan være varmen, men det kan os bare være FORDI...! Hvis han er glad og virker som sig selv ellers. Er der nok ik noget at bekymre sig om...

Men altid hvis "en mor" er bekymret, ville jeg kontakte en læge eller en sundhedsplejerske... Så er du helt sikker..

Anmeld

26. juli 2010

LHA

Willa's mor skriver:

Sådan tror jeg bare børn er indrettet nogle gange... Det kan være varmen, men det kan os bare være FORDI...! Hvis han er glad og virker som sig selv ellers. Er der nok ik noget at bekymre sig om...

Men altid hvis "en mor" er bekymret, ville jeg kontakte en læge eller en sundhedsplejerske... Så er du helt sikker..

Tusind tak for svar.

Nu jeg tænker over det kan det være hans øre. Vi har været ved læge da han ikke reagere på det ene øre og da sundhedsplejersken lavede boel på ham i fredags var der igen problemer med det øre. Han snakker ikke men råber meget højt.

Ved da for mig selv hvis jeg har ondt i ørene har jeg ikke lyst til at synke.

Vi skal til ørelæge med ham på torsdag.

Anmeld

26. juli 2010

Willa's mor

LHA skriver:

Tusind tak for svar.

Nu jeg tænker over det kan det være hans øre. Vi har været ved læge da han ikke reagere på det ene øre og da sundhedsplejersken lavede boel på ham i fredags var der igen problemer med det øre. Han snakker ikke men råber meget højt.

Ved da for mig selv hvis jeg har ondt i ørene har jeg ikke lyst til at synke.

Vi skal til ørelæge med ham på torsdag.

Håber det bedste..

Anmeld

26. juli 2010

LHA

Willa's mor skriver:

Håber det bedste..

Tak.

Det er forresten et super fedt billed og en rigtig flot mave.

Anmeld

26. juli 2010

Barbamama

Det kan også være tænder der er på vej. Min datter har skiftevis afvist flasken og fast føde når der var en tand på vej og jeg var også helt uforstående indtil tanden så dukkede op. Så måske er der en lille bis på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.