Tøjbamsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Maja_4000

Jeg har bestil nogle varer fra tøjbamsen.dk .. De blev afsendt den 20/7 og jeg har valgt GLS .. Men jeg har endnu ikke modtaget besked om at det er ankommet der hvor jeg skal hente det :s

Er der nogle som har erfaring med GLS eller Tøjbamsen ? Hvor længe plejer der at gå ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har prøvet begge dele og har aldrig haft problemer. Men det er også kun en uge siden du bestilte det, så giv det lige 2-3 dage mere

Anmeld

26. juli 2010

Trolde_mor

Har prøvet begge dele og havde heller ikke nogen problemer med det, vil også lige give det et par dage

Hvor længe står der på tøjbamsen at leveringen vil tage?

Ellers må du jo kontakte dem om nogle dage, hvis du endnu ikke har modtaget noget, da GLS skal have din underskrift når du modtager, så de kan se at du ikke har modtaget pakken..

Anmeld

26. juli 2010

Jibbe

Ring og spørg dem... hun er rigtig sød hende der har den(ihvertfald de gange jeg har besøgt butikken), og det er hende og hendes mand som også er i butikken så jeg ville ringe og høre hvor lang tid man skulle regne med der gik...

Anmeld

26. juli 2010

Silvermist

Jeg har tit handlet i Tøjbamsen´s fysiske butik og ejerne er bare super søde og venlige. Har altid gået glad og tilfreds derfra. Som en anden skriver, så er det et ægtepar som ejer Tøjbamsen og de yder virkelig en personlig og proffessionel service, synes jeg.

Ja, ring og hør dem ad. Jeg ved at de plejer at have travlt derovre, så hvis det ikke lykkes at få fat på dem med det samme, så ring igen dagen efter el. læg en besked på deres telefonsvarer.

Rigtig meget held og lykke. Håber at dine varer snart dukker op

Anmeld

26. juli 2010

Maja_4000

Det er mere fordi der står på hjemmesiden at der er to - tre dages leveringstid .. Men giver dem lige til på onsdag .. Så må vi se hvad der sker :p

Anmeld

26. juli 2010

lisbethita

Maja_4000 skriver:

Jeg har bestil nogle varer fra tøjbamsen.dk .. De blev afsendt den 20/7 og jeg har valgt GLS .. Men jeg har endnu ikke modtaget besked om at det er ankommet der hvor jeg skal hente det :s

Er der nogle som har erfaring med GLS eller Tøjbamsen ? Hvor længe plejer der at gå ?

Hejsa

Jeg har også prøvet begge dele.... bruger mest GLS og har aldrig haft problemer. Har flere gange købt noget derfra. Kun positivt herfra. Tror der gik 1 uge måske?? Først kom sms'en....og dernæst kunne jeg gå ind i blockbuster og hente den. Inden sms'en kom var jeg dog derinde og høre, om der var kommet noget. De kan godt kigge efter din pakke efter dit navn, hvis nu der er sket en fejl med tlf nummeret.

Kontakt da med det samme Tøjbamsen :-)

HELD OG LYKKE!!! 

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.