Nogen der skriver dagbog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.621 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har fået til opgave at skrive dagbog, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få begyndt Nogen af jer dejlige quinder der skriver? Og hvad skriver i? (ikke i detaljer, men sådan overordnet )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

CarinaSB

Jeanne skriver:

Jeg har fået til opgave at skrive dagbog, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få begyndt Nogen af jer dejlige quinder der skriver? Og hvad skriver i? (ikke i detaljer, men sådan overordnet )

Det gør jeg .. Det er mest om hvorda mit humør er (har dreprission) så det hjælper mig super meget at få det ned på papir. Og det er mest efter at jeg mistede min svigermor her i marts da hun var den jeg fortalte det til

Anmeld

25. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
CarinaSD skriver:

Det gør jeg .. Det er mest om hvorda mit humør er (har dreprission) så det hjælper mig super meget at få det ned på papir. Og det er mest efter at jeg mistede min svigermor her i marts da hun var den jeg fortalte det til

Det er også mit humør og mine tanker jeg skal skrive. Men jeg kan ikke få begyndt   Starter man med at skrive "Kære dagbog" eller hvordan begynder man?

Anmeld

25. juli 2010

nilletøz

Hejsa...

Ja jeg skriver dagbog, dog ikke hverdag, men sådan en gang imellem..

Ja hvad skriver jeg i den?
Skriver mest hvad jeg har lavet i den tid jeg ikke har skrevet, samt hvordan min søn udvikler sig- ja hvordan det hele stor til her hjemme.
Bruger den også til at skrive om triste ting, som jeg måske har svært
ved at snakke med andre om.

Skriver faktisk alt mellem himmel og jord i min dagbog, kunne bestemt ikke leve uden den

Må jeg spørger hvor du har fået til opgave at skrive dagbog?

Anmeld

25. juli 2010

CarinaSB

jeg plejer bare at starte med den samme sætning : sådan er humøret idag .. og så køre den bare derfra

Anmeld

25. juli 2010

Koen.

Gør jeg os, jeg plejer og skriver hvordan dagen er gået og hvad jeg ellers har af tanker der lige fylder i hovedet

Anmeld

25. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
nilletøz skriver:

Hejsa...

Ja jeg skriver dagbog, dog ikke hverdag, men sådan en gang imellem..

Ja hvad skriver jeg i den?
Skriver mest hvad jeg har lavet i den tid jeg ikke har skrevet, samt hvordan min søn udvikler sig- ja hvordan det hele stor til her hjemme.
Bruger den også til at skrive om triste ting, som jeg måske har svært
ved at snakke med andre om.

Skriver faktisk alt mellem himmel og jord i min dagbog, kunne bestemt ikke leve uden den

Må jeg spørger hvor du har fået til opgave at skrive dagbog?

Spørg du bare Det er min psyk. Hun mener det vil være godt for mig at skrive mine tanker ned. Måske det er for jeg tåger rundt når jeg snakker med hende  Ej pjat. Hun sagde at det ville være en god ide, og hun har jo en laaaaang uddannelse, så mon ikke hun har ret

Anmeld

25. juli 2010

Trolde_mor

Har skrevet dagbog i mange år ( men har desværre ikke været så god til det på det seneste ) Men ja, en dagbog er genial til at lære sig selv at kende

Jeg skriver ofte dagbogen når jeg har en masse følelser og tanker.

F.eks.

Kære dagbog

Syntes bare tingene er så sværre for tiden, jeg er gravid og 30 uger henne, den lille maser på og nu har jeg også fået mit første strækmærke - ja, det burde jo komme før eller siden, men alligevel havde jeg ikke rigtig fået forberedt mig på det, og tog det nok lidt hårdere end jeg burde, syntes kæresten i hvert fald, og kan godt følge ham. Tror at jeg reagerede som jeg gjorde fordi jeg allerede har så mange strækmærker og så gerne vil være pæn for kæresten...

osv. osv. osv.

Er lige noget jeg skrev ud af den blå luft, men var lige den følelse der sidst påvirkede meget..

Men altså, hvilken følelse har jeg lige nu, hvad har gjort jeg har fået den, hvad tænker jeg om at have følelsen og hvorfor har jeg den.. smiler..

Håber det måske kan hjælpe dig lidt

Anmeld

25. juli 2010

Lullaby

Jeg starter altid med hej. Underligt nok  men så skriver jeg bagefter hvad jeg tænker på, hvordan jeg har det, hvordan min familie har det. Nok lissom et brev til en ufattelig god ven.

Anmeld

26. juli 2010

3xM

jeg skr herinde ( når den gemmer det) det er så den kan tåle at blive læst...

opdatering fra livet generelt og ungerne...

i privaten skr jeg i papir format over børnene Marcus startede jeg med da jeg var i 20 uge og nu er han snart 6 år

Milas da jeg rundede 30 uger.

den er hudløs ærlig over hvem deres mor er og hvilke tanker og sorger og glæder jeg har haft samt deres eget liv.

de for deres bøger når de bliver 18 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.