Graviditet og motion...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Skytten0111

Jeg er i uge 30, og har egentlig ikke dyrket så meget motion i løbet af graviditeten. Men er det ok at starte op nu i uge 30??

Inden graviditeten trænede jeg i fitness world og der har de sådan nogen step maskiner, og det er dem jeg godt kunne tænke mig at komme igang med igen. Jeg er ikke overvægtig, så det er bestemt ikke for at tabe mig, men mere for at holde mig selv lidt igang..

Så kan i hjælpe mig med svar?

Knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

henh01

Tror sagtens du kan dyrke motion, men måske kan du ikke klare ligeså meget,så et fitness kort er måske spild af penge? Du ska virkelig bare huske at føle efter og slappe af når du mærker det mindste. Motion er altid sundt så længe man mærker efter.

Svømning er jo et rigtig godt alternativ - det er bare så skønt at føle sig vægtløs for en stund

Anmeld

25. juli 2010

Skytten0111

tak for svar!  det kunne godt være at det ville være dumme penge at betale lige nu for sådan et kort. Havde også tænkt på at svømme. Men ved ikke hvor længe man gider tage ind og svømme alene -selvfølgelig med de andre badende gæster..

Ellers må man bare gå nogen ture, og vente med at komme i gang med træningen til efter fødslen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.