papir fra fødselen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

moniquesmor

hej tøser..

da min eks og jeg gik fra hinanden var det ham der pakke alle min ting.. har jo som sagt ikke haft det så godt så har først nu pakke papir ud. og opdaget af fødsel papiren, vandre jonalen (staves?) og moniques dåbs papir er væk..

han siger han ikke har det og gider ikke skændes med ham om de ting..

er det noget man kan ringe rundt og få så man har det til hun bliver ældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

CarinaSB

moniquesmor skriver:

hej tøser..

da min eks og jeg gik fra hinanden var det ham der pakke alle min ting.. har jo som sagt ikke haft det så godt så har først nu pakke papir ud. og opdaget af fødsel papiren, vandre jonalen (staves?) og moniques dåbs papir er væk..

han siger han ikke har det og gider ikke skændes med ham om de ting..

er det noget man kan ringe rundt og få så man har det til hun bliver ældre

dåbs attesten kan du hente på kirkekontoret i den kommune hun er født .. det andet ved jeg ikk lige .. 

Anmeld

25. juli 2010

Louise mortil4

fødsels papirerne kan du vel få ved at kontakte det sygehus hun er født på, men vandre journalen ved jeg ikke om du kan skaffe igen, prøv evt et ringe til din jordemoder eller spørg sygehuset om de ligger inde med kopier der af.

dåbsattesten kan du få som skrevet oven for.

Anmeld

25. juli 2010

luckas-mor

jeg mener bestemt at de hvertfald ovre på nyk. f. sygehus tar en kopi a ens vandrejournal når man man blir indl. til fødsel, gjorde de hvertfal da jeg sku ha luckas, men om de gør det andre steder ska jeg ikke kunne sige

men der sker jo intet ved a ringe rundt og høre ad

natascha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.