Søskende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Sjl-msl-Mkl

Som nogen jo ved er jeg gravid, er i dag 6+4, så Malou Selma skal være storesøster. 

Vi snakker meget om vi skal have en søskendevogn eller købe en ny vogn til den lille ny. Jeg er pt sat til d. 15. marts, til den tid vil Malou selma næsten være 3 år(34 mdr.). Hvad synes i vi skal gøre? - pt er hun afhængig af sin middagslur på mellem 2-3 timer. Jeg går meget ud, så jeg vil heller ikke være tvunget til og blive hjemme, hvis manden er ude, eller ikke lige skal med.

Håber der er nogen der kan svare.. 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Sjl-msl-Mkl

slet ingen der har prøvet det samme? 

Anmeld

25. juli 2010

TbCp

WHAT!!! ER DU GRAVID?!?! Det er skisme helt gået forbi min næse!!!

Kæmpe stort tillykke

HAr ingen svar på dit spørgsmål ville bare sige tillykke

Anmeld

25. juli 2010

Thalia

Hvis hun er knap 3 år når lillebrøster ankommer ville jeg nok i første omgang satse på et søskendebræt eller søskendesæde til barnevognen. Jeg tror det er meget lidt glæde i vil få af en søskendevogn når storesøster er så stor.

Herhjemme er storebror 3 år og lillebror 1½ og vi var rigtig glade for søskendevognen da ældsten var 1½ år gammel, men vi har for nogle måneder siden solgt den til et vennepar der ventede tvillinger fordi vi ikke havde brug for den mere.

Nu klarer vi os med ståbræt til barnevognen, og så den højtelskede løbecykel

Anmeld

25. juli 2010

Lillefe

altså når hun er 3 år så er det måske nok lidt sent at købe en søskende vogn når hun er omkring den alder skal hun vel til at gå?  Jeg tænker i måske skulle købe sådan en de kan stå på som man kan sætte fast på vognen? sådan et bræt

knus

ps.. man kan også købe sådan et til den vogn jeg har købt

Anmeld

26. juli 2010

Sjl-msl-Mkl

TbCp skriver:

WHAT!!! ER DU GRAVID?!?! Det er skisme helt gået forbi min næse!!!

Kæmpe stort tillykke

HAr ingen svar på dit spørgsmål ville bare sige tillykke

hehe ja det er jeg. Og tak for det..

Anmeld

26. juli 2010

Sjl-msl-Mkl

Thalia skriver:

Hvis hun er knap 3 år når lillebrøster ankommer ville jeg nok i første omgang satse på et søskendebræt eller søskendesæde til barnevognen. Jeg tror det er meget lidt glæde i vil få af en søskendevogn når storesøster er så stor.

Herhjemme er storebror 3 år og lillebror 1½ og vi var rigtig glade for søskendevognen da ældsten var 1½ år gammel, men vi har for nogle måneder siden solgt den til et vennepar der ventede tvillinger fordi vi ikke havde brug for den mere.

Nu klarer vi os med ståbræt til barnevognen, og så den højtelskede løbecykel

ja det kan jeg nu godt se. Tror det bedste er at vente til et par uger før baby kommer med og kæbe noget, og måske endda tage en beslutning.

Tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.