Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er det seriøst normalt at have tandkødsbetændelse når man er gravid?? og gør man slet ikke noget ved det?
ringede nemlig til min tandlæges afløser og hun sagde at det ikke gjorde noget..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er vist meget normalt...
Jeg kan stort set ikke børste tænder uden at det bløder ret kraftigt, har været til tandlæge 2 gange i min graviditet, og de har bare sagt at det nok holder når der er mere styr på hormonerne...
bette skriver: er det seriøst normalt at have tandkødsbetændelse når man er gravid?? og gør man slet ikke noget ved det? ringede nemlig til min tandlæges afløser og hun sagde at det ikke gjorde noget..
Jeg tror også det er meget normalt. Oplevede selv at have meget sart (blødende) tandkød i forbindelse med graviditeten. det forsvandt helt af sig selv igen.
Bebsen skriver: Det er vist meget normalt... Jeg kan stort set ikke børste tænder uden at det bløder ret kraftigt, har været til tandlæge 2 gange i min graviditet, og de har bare sagt at det nok holder når der er mere styr på hormonerne...
hmm okay.. jeg troede egentlig bare hun fejede mig af i telefonen..
men så har hun jo nok ret.. det er da bare ik særlig fedt at man ikke kan tygge ordentligt i den ene side pga. det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128