Celina's hjemme-klip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

JustAnotherName

Min ellers så skallede baby, er nu gået hen og er blevet en stor pige med pandehår der når helt ned i øjnene, og med små bølgede nakke-krøller  

Men idag fandt jeg saksen frem 

Billedet til venstre er taget inden hun blev klippet (24 juli) med hår i øjnene.
Og billedet til højre er fra i aftes lige efter hun var blevet klippet (25 juli)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Milka

så fint prøvede på bille i dag men hun ville sgu ikke sidde stille! gik ellers fint første gang jeg klippede hende selv

Anmeld

26. juli 2010

JustAnotherName

så fint prøvede på bille i dag men hun ville sgu ikke sidde stille! gik ellers fint første gang jeg klippede hende selv

Celina vendte sig også rundt og kiggede op efter saksen osv. Det er ikke nemt! Og idag kan jeg da også bedre se, at resultatet er pil-skævt  

Anmeld

26. juli 2010

Ranarupta

Skævt eller ej, hun er fin med sit nye hår - og stadig super-kær!

Anmeld

26. juli 2010

Ida.

hvor er hun skøn!!

Jeg har netop i forgårs klippet Linas pandehår for anden gang...der bliver altså meget mere barn over dem, når de får frisure...

Anmeld

26. juli 2010

Klumpe-dumpe

Nåh hvor er hun super cute

Ehm når Malucca bliver klippet, så sidder hun enden foran tvét, med en bog eller et stort spejl... Så går det sådan rimelige ok. Men nu er det ikke så ofte jeg klipper hende selv, plejer at sende hende til frisøren, men der gør de det samme, så måske det er en ide du kan bruge.

Knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.