er lidt sur mest på mig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

3xM

hvordan forklarer man en 6 årig at morens kæreste og en selv er uvenner ?

arghhh

jeg sad og hylede fordi jeg var så frustreret og det kan jo ikke skjules for Marcus, jeg valgte så i eftermiddags at køre en tur hvor vi var på legeplads og på cafe og bare en mor og søn dag, men da vi kommer hjem er her jo kold luft og han kører eller går uden at sige noget og da stump sidder sig i sofaen eller søger hans kontakt bliver han cuttet lidt af...

AAAVVVS

men hvordan skændtes man dog med børn ?? Marcus siger selv nu hvis vi flytter igen...

eller vil karsten ikke giftes med dig

eller kommer han hjem nu inden jeg skal på ferie ved far?

vrææææl....

kan mærke han er tilbageholdende i forvejen fordi hvis nu ham her også bare går, så slår det mig bonus fædre er sekundære de er ikke i børns liv såfremt forholdet ikke holder og dummer jeg mig så ved at sige-husk der er 2 i dit liv der elsker dig uanset hvad : din far og jeg og vi er her altid for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Lillefe

Kære Maria

Jeg må være død ærlig her og sige, at din mand kan simpelthen slet ikke være bekendt at lade det gå ud over din søn når i bliver uvenner. Jeg ville give ham klar besked på dette, at han altid ligemeget hvad skal tage hensyn til barnet. det din mand må forstå er at det kan godt være at han er sur på dig, men det skal under ingen omstændigheder gå ud over din søn, han skal lærer at være håflig overfor ham, der er ingen der siger han skal lege med ham eller lign, og at de nu skal være bedste venner. Men bare snakke med ham og svare ham på ting hvis han spørger.

Hvis man skændtes med børn så plejer det som regel at være når de sover.. det prøver vi så vidt muligt derhjemme.. der sker dog en smutter i ny og næ, men det er også sundt for børn at se man kan skændtes og være uvenner et par gange.  Og så blive gode venner igen.  Håber det var svar nok

Knus

Anmeld

25. juli 2010

3xM

Kære Maria

Jeg må være død ærlig her og sige, at din mand kan simpelthen slet ikke være bekendt at lade det gå ud over din søn når i bliver uvenner. Jeg ville give ham klar besked på dette, at han altid ligemeget hvad skal tage hensyn til barnet. det din mand må forstå er at det kan godt være at han er sur på dig, men det skal under ingen omstændigheder gå ud over din søn, han skal lærer at være håflig overfor ham, der er ingen der siger han skal lege med ham eller lign, og at de nu skal være bedste venner. Men bare snakke med ham og svare ham på ting hvis han spørger.

Hvis man skændtes med børn så plejer det som regel at være når de sover.. det prøver vi så vidt muligt derhjemme.. der sker dog en smutter i ny og næ, men det er også sundt for børn at se man kan skændtes og være uvenner et par gange.  Og så blive gode venner igen.  Håber det var svar nok

Knus

det er også en grundholdning jeg personligt har, men som ikke har virket idag.

og nu er han så puttet og skal hjem til sin far de næste 14 dage, så fedt at falde i søvn på den...

så mærker man i allerhøjeste grad mor instektet sætte ind at man slår mor beskytter genet ned over sit barn...er så sur

Anmeld

25. juli 2010

Lillefe

mariaogmarcus skriver:

det er også en grundholdning jeg personligt har, men som ikke har virket idag.

og nu er han så puttet og skal hjem til sin far de næste 14 dage, så fedt at falde i søvn på den...

så mærker man i allerhøjeste grad mor instektet sætte ind at man slår mor beskytter genet ned over sit barn...er så sur

Ok fra i morgen af? det er synd for ham. at han bliver påvirket altså

Anmeld

25. juli 2010

3xM

Perl skriver:

Ok fra i morgen af? det er synd for ham. at han bliver påvirket altså

meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.