Trist efter en ellers dejlig dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Barbamama

Dagen startede dejligt. Jeg var i mødregruppe og hende der stod for det denne gang havde besluttet sig for at holde børnefødselsdag for dem allesammen for de er alle lige blevet 1år. Det var skide sødt. Der var en lille pakke til dem hver og de fik hver deres KÆMPE lagkage som vi måtte hjælpe dem med at spise. Uha altså. Det var bare så hyggeligt!!!!

Da jeg kom hjem ville jeg lige ringe/sms'e rundt og invitere folk til vores fødselsdag. Jeg skrev en sms til min far om han ville komme (både Casper og jeg fylder 30 og vi holder grillfest i haven). Han skriver så hvem der kommer og at han hørt noget om at min mor og hendes kæreste kommer. Ja det gør de jo selvfølgelig. Så skriver han at det er han jo ikke særlig glad for og jeg svarer at vi altså ikke altid kan holde to fester. Det er dyrt og det er hårdt at forberede to fester. Så skriver han at han desværre ikke kommer så når min mor kommer. Jeg skriver til ham at jeg bliver ked af det og at de jo ikke behøver at sidde ved siden af hinanden. De var jo også med til Carlas barnedåb begge to. Men han svarer så tilbage at han bliver nødt til at være bestemt. Så tænkte jeg bare: bestemt over for hvem? Mig?? A la: Når du inviterer os begge to må du lære at jeg ikke kommer! Eller hvad??? Jeg tudede bare helt vildt! Jeg synes virkelig ikke han kan være det bekendt. Det er som om det er vigtigere at vise overfor min mor at han ikke gider at være sammen med hende end at komme til festen og gøre MIG glad. Puha jeg er ked af det. Jeg måtte skrive til ham at jeg blev nødt til at stoppe med at sms'e fordi jeg blev ked af det.... Han skrev ikke mere.....

Oveni det hele var det i dag at Carla skulle have sin SIDSTE godnatflaske...... Uha..... Jeg ELSKER at sidde og nulre med hende inden hun skal putte og hun lægger sig helt ind til mig. Og nu er det bare slut med flaske.... Det synes jeg er vildt trist.... Så.... Det rammer mig også lidt..... Dum afslutning på en god dag.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

TbCp

Øv

Hvor bliver jeg altså sur på din far... han skal da tage at opføre sig som den voksne mand han er!
Jeg kunne forstå det hvis det var ham og din mor og hendes kæreste... og så ikke andre..

Men jeg kender det desværre... min stedfar og storesøster har været opppe "at toppes" i flere år... endelig kan de dog komme til samme fester og tale pænt til hinanden men det er så også det... så jeg har også haft flere år hvor jeg enten holdt to fødselsdage eller måtte undvære en af dem... det er altså ikke sjovt for man holder jo af dem begge og vil dele dagen med dem.

Håber din far fortryder!!!!

Anmeld

25. juli 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Øv

Hvor bliver jeg altså sur på din far... han skal da tage at opføre sig som den voksne mand han er!
Jeg kunne forstå det hvis det var ham og din mor og hendes kæreste... og så ikke andre..

Men jeg kender det desværre... min stedfar og storesøster har været opppe "at toppes" i flere år... endelig kan de dog komme til samme fester og tale pænt til hinanden men det er så også det... så jeg har også haft flere år hvor jeg enten holdt to fødselsdage eller måtte undvære en af dem... det er altså ikke sjovt for man holder jo af dem begge og vil dele dagen med dem.

Håber din far fortryder!!!!

Ja jeg synes fanme heller ikke han kan være det bekendt. Og især ikke når han jo kom til barnedåben. Der sad de ved samme bord bare i hver sin ende. Det er 7år siden de blev skilt og fair nok han synes hun er dum og åndssvag men vi holder sgu ALTID fødselsdag sådan at de kommer hver for sig. Men nu er det bare lidt småt med penge til flere fester og så holder vi sgu kun en, hvilket vi ellers aldrig gør og så stejler han sådan... Uha det gør mig sgu ked af det. Og han fortryder ikke.... Desværre.....

Anmeld

25. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh ha,et stort  til dig.Jeg kender det alt for godt.Mine forældre er også skilt og hader hinanden af et godt hjerte.Det har altid været en kilde til så meget stress for mig,når der skulle holdes noget.Jeg er vokset op hos min mor,har kun set min far et par gange om året,men har et ok forhold til ham.

Vores bryllup blev min far ikke inviteret med til,og det gjorde da ondt på mig.Barnedåben blev han heller ikke inviteret med til.Og vi måtte også holde en ekstra lille 1 års fødselsdage,bare for ham og hans kone.Det er MØG træls,og jeg har brugt uger på at diskutere med min mor og spekulere på hvad jeg skal gøre

Nå,håber alt order sig på en eller anden måde for dig.

Hvorfor skal Carla have sin sidste flaske?Ja,jeg spørger altså ikke fordømmende eller noget,men jeg har bare slet ikke haft de tanker om AlexanderJeg sidder også og giver ham lidt mælk,mens han ligger i sin seng og kobler af,det er vores putteritual.Har da godtnok tænkt at det må stoppe på et tidspunkt,men det fungerer bare så godt,at det gør mig egentlig ikke noget.

Anmeld

25. juli 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

Åh ha,et stort  til dig.Jeg kender det alt for godt.Mine forældre er også skilt og hader hinanden af et godt hjerte.Det har altid været en kilde til så meget stress for mig,når der skulle holdes noget.Jeg er vokset op hos min mor,har kun set min far et par gange om året,men har et ok forhold til ham.

Vores bryllup blev min far ikke inviteret med til,og det gjorde da ondt på mig.Barnedåben blev han heller ikke inviteret med til.Og vi måtte også holde en ekstra lille 1 års fødselsdage,bare for ham og hans kone.Det er MØG træls,og jeg har brugt uger på at diskutere med min mor og spekulere på hvad jeg skal gøre

Nå,håber alt order sig på en eller anden måde for dig.

Hvorfor skal Carla have sin sidste flaske?Ja,jeg spørger altså ikke fordømmende eller noget,men jeg har bare slet ikke haft de tanker om AlexanderJeg sidder også og giver ham lidt mælk,mens han ligger i sin seng og kobler af,det er vores putteritual.Har da godtnok tænkt at det må stoppe på et tidspunkt,men det fungerer bare så godt,at det gør mig egentlig ikke noget.

Puha det lyder ikke sjovt med dine forældre. Jeg har det bare sådan at jeg holder kun en fest (30års) og så gider jeg ikke gøre et stort nummer ud af at han ikke kommer. Han vælger ikke at komme den dag og vi har jo valgt kun at holde en fordi vi ikke har råd eller overskud til mere. Vi har lige holdt for Carla også. Puha altså.... Men ja... Jeg må leve med at han vælger mig fra. Men jeg inviterer begge to fordi jeg vil se begge to og så vælger han mig fra. Det er ikke min beslutning...

Mht flasken så har jeg hele tiden tænkt at når hun blev et år skulle flasken væk og nu har vi trukket den en måned mere fordi hun ikke har taget så meget på. Men hvis det stod til mig kunne jeg blive ved for evigt og det er ikke holdbart og jeg tror at det bliver sværere at stoppe jo ældre hun bliver. Og det er bare helt i orden at du spørger

Anmeld

25. juli 2010

TbCp

michella80 skriver:

Ja jeg synes fanme heller ikke han kan være det bekendt. Og især ikke når han jo kom til barnedåben. Der sad de ved samme bord bare i hver sin ende. Det er 7år siden de blev skilt og fair nok han synes hun er dum og åndssvag men vi holder sgu ALTID fødselsdag sådan at de kommer hver for sig. Men nu er det bare lidt småt med penge til flere fester og så holder vi sgu kun en, hvilket vi ellers aldrig gør og så stejler han sådan... Uha det gør mig sgu ked af det. Og han fortryder ikke.... Desværre.....

Og så lige til 30-års fødselsdag!

Øv!!! Håber i får en rigtig god fest alligevel!

Anmeld

25. juli 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Og så lige til 30-års fødselsdag!

Øv!!! Håber i får en rigtig god fest alligevel!

Det håber jeg også men jeg er sgu ked af at han ikke skal med. Jeg er rigtig glad for min far og jeg elsker at være sammen med ham og så piner det mig virkelig at han ikke kommer.

Anmeld

26. juli 2010

LIZO

sikke en sød far du har.. som du selv siger så kan man ikke holde det af 2 gange.. vil jo på ingen måde være det samme.. så hold du fast i det.  det er ikke sjovt at undværer sin far. men ham der kommer til at gå glip af en rigtig hyggelig dag. mens han kan side hjemme alene..

håber i får en skøn dag allivel

Anmeld

26. juli 2010

Barbamama

LIZO skriver:

sikke en sød far du har.. som du selv siger så kan man ikke holde det af 2 gange.. vil jo på ingen måde være det samme.. så hold du fast i det.  det er ikke sjovt at undværer sin far. men ham der kommer til at gå glip af en rigtig hyggelig dag. mens han kan side hjemme alene..

håber i får en skøn dag allivel

tak. Ja jeg håber også at vi får en dejlig dag alligevel. Han er nu ellers en dejlig far men lige på det punkt er han sgu et æsel!!! Pisse stædig!!!! Men ja.... rigtig rigtig træls alligevel

Anmeld

26. juli 2010

LIZO

michella80 skriver:

tak. Ja jeg håber også at vi får en dejlig dag alligevel. Han er nu ellers en dejlig far men lige på det punkt er han sgu et æsel!!! Pisse stædig!!!! Men ja.... rigtig rigtig træls alligevel

det typisk de mænd.. min far kom ikke til liam barnedåb. fordi han hellere ville til fodboldt i tyskland..

skal jeg være ærligt så tænkte jeg ikke over han ikke var med.. for når han skulle være sådan en klaphat at hellere ville det så var det hans tab..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.