Her kommer jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

HenrietteBuchvadt

Hej med jer

Mit navn er Henriette, jeg er 20 år gammel, mor til Gabriella og gift med Stefan..

Vi bor i kolding og er godt i gang med projekt lillebrøster.. Desværre har jeg lige haft endnu en SA og med 2 SA'er i streg overvejer vi at holde en pause.. Derudover havde jeg en SA 3 mdr før vi blev gravide med Gabriella..

Vi fandt først ud af det i går (jeg havde blødt men var til scanning hvor der var den smukkeste fostersæk) og jeg håber nu stadig at en henvisning til en gynækolog kan sige noget andet og scanningsdamen bare tog fejl det gjorde de nemlig med vores lille trold Gabriella

Vil lige tilføje at jeg er til det alternative, Gabriella er derfor på stoffer og har aldrig brugt en alm. papirsble.. Derudover undgår vi sukker og prøver at leve økologisk

Kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Enayia

Skulle lige læse en ekstra gang du du skrev "Gabriella er derfor på stoffer" Haha

Men velkommen på siden. Håber du bliver glad for at være her! Her er rigtig mange søde Kvinder/piger, men når hormonerne ræser kan luften også godt være en smule tung indimellem, det er dog heldigvis sjældent Men rigtig vanedannede side

Knus Enayia

Anmeld

25. juli 2010

Dot D

Velkommen til.

Må indrømme at jeg trak lidt på smilebåndet, da jeg læste hun er på "stoffer". Håber du får glæde af siden. Held og lykke med projekt baby.

Hej fra Dot

Anmeld

26. juli 2010

Mira0911

Velkommen til... Håber du bliver glad for at være her...

Anmeld

26. juli 2010

Bare mig..

Måske det bare er mig der er snotdum, men jeg forstår ikke det med "stoffer"...?

Velkommen til siden, jeg håber du bliver glad for den.. Jeg er også fra Kolding og har datteren Nicoline på 10 uger (idag)

For at der er en baby selv om oddsene måske er små

Anmeld

26. juli 2010

Becks

~~M.Nielsen~~ skriver:

Måske det bare er mig der er snotdum, men jeg forstår ikke det med "stoffer"...?

Velkommen til siden, jeg håber du bliver glad for den.. Jeg er også fra Kolding og har datteren Nicoline på 10 uger (idag)

For at der er en baby selv om oddsene måske er små

Stofble istedet for de alm. bleer 

Og velkommen til siden trådstarter

Anmeld

26. juli 2010

Bare mig..

Tutter skriver:

Stofble istedet for de alm. bleer 

Og velkommen til siden trådstarter

HAHA okay, jeg tænkte nok, at det ikke var stoffer som i rigtige stoffer

Anmeld

26. juli 2010

klmf

Ha ha, jeg synes også det var lidt mærkeligt, at barnet er på stoffer, samtidig med I undgår sukker

Velkommen til, håber du bliver glad for at være her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.