se hvad jeg har lavet : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Milka

nu er det ikke mange grafiske opgaver jeg har i disse dage, men jeg har lige lavet et logodesign til en ny lille tøjforretning der åbner om en uge på frederiksberg. facaden er færdig, skiltningen er kommet op og mig og pigerne var ude at se på sagerne i dag. ser sgu godt ud!!! de er stadig i gang med det indvendige og pigerne fik lov til at tulle rundt blandt fine kjoler og byggerod. luca følte sig helt hjemme hos mannequinerne i vinduet – det så ret sødt ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

otlitrom

Milka skriver:

nu er det ikke mange grafiske opgaver jeg har i disse dage, men jeg har lige lavet et logodesign til en ny lille tøjforretning der åbner om en uge på frederiksberg. facaden er færdig, skiltningen er kommet op og mig og pigerne var ude at se på sagerne i dag. ser sgu godt ud!!! de er stadig i gang med det indvendige og pigerne fik lov til at tulle rundt blandt fine kjoler og byggerod. luca følte sig helt hjemme hos mannequinerne i vinduet – det så ret sødt ud

Hvor er det flot - det er du god til! Men jeg bliver nød til at spørge; har du snuset lidt inspiration hos Gina Tricott? Det kom jeg lidt til at tænke på, da jeg så det!

Det sidste billede er simpelthen lige til væggen. Den måde hun lige "poser" i mellem dem med lidt numse-strut!

Anmeld

25. juli 2010

Milka

kitty skriver:

Hvor er det flot - det er du god til! Men jeg bliver nød til at spørge; har du snuset lidt inspiration hos Gina Tricott? Det kom jeg lidt til at tænke på, da jeg så det!

Det sidste billede er simpelthen lige til væggen. Den måde hun lige "poser" i mellem dem med lidt numse-strut!

ginatricot, nej, men kan godt se hvad du mener!

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

Milka skriver:

ginatricot, nej, men kan godt se hvad du mener!

Det eneste der gør det er tyk/tynd skriften, men hallo, det har de jo ikke patent på

Jeg synes det ser dejlig enkelt og lige-til ud!

"synes godt om" herfra

Anmeld

25. juli 2010

Barbamama

Nårh hvor er hun en fin lille model! Det er sgu da helt vildt sejt at dit værk sådan hænger der!

Anmeld

25. juli 2010

JustAnotherName

Ser skide godt ud 
Både dit logodesign + forretningen - og ikke mindst de dejlige bøtter

Anmeld

25. juli 2010

TbCp

Rigtig rigtig flot!
Du har styr på det der!!!

Og tøserne er søde som altid!

Når vi er ude at handle og Liva ser en mannequindukke så får den altid et knus

Anmeld

25. juli 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Rigtig rigtig flot!
Du har styr på det der!!!

Og tøserne er søde som altid!

Når vi er ude at handle og Liva ser en mannequindukke så får den altid et knus

hvor fedt!

Anmeld

25. juli 2010

TbCp

michella80 skriver:

hvor fedt!

Ja forestil dig lige en tur igennem Rosengård centret med hende

Anmeld

25. juli 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Ja forestil dig lige en tur igennem Rosengård centret med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.