hvad leger i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

mor-til-vanessa

hvad leger i med jeres børn????

min datter er knap 8mdr og ved ikke ringe hvad jeg skal lege med hende.

vi leger vinke og klappe kage og hun kan selv begge dele. vi synes rigtig tit, sange hvor man samtidig kan gøre noget med hænderne. og titte bøh leg. så elsker hun at flyve og hænge på hovedet. det er egentlig det vi altid har gjort.

har i nogle gode ideer???

hvad leger i???

knus liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

eliasogmor

mor-til-vanessa skriver:

hvad leger i med jeres børn????

min datter er knap 8mdr og ved ikke ringe hvad jeg skal lege med hende.

vi leger vinke og klappe kage og hun kan selv begge dele. vi synes rigtig tit, sange hvor man samtidig kan gøre noget med hænderne. og titte bøh leg. så elsker hun at flyve og hænge på hovedet. det er egentlig det vi altid har gjort.

har i nogle gode ideer???

hvad leger i???

knus liv

du kunne begynde så småt at lege motoriske lege..f.eks på en bold...eller trille med bold... går det godt med jer???

Anmeld

25. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

ville også sige en fitness bold, den er stadig et hit herhjemme.

Side hende på et tæppe og trække hende rundt, det skulle være godt for både hendes balance og ret skægt.

Vi gik til stimulastik da han var helt lille og det gav nogle gode stimulerende sange - som vi kunne bruge lang tid efter.

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

eliasogmor skriver:

du kunne begynde så småt at lege motoriske lege..f.eks på en bold...eller trille med bold... går det godt med jer???

hej jo det går godt, hvad med jer???

jo det må jeg prøve, det lyder som en god ide.

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Mor til Frederic skriver:

ville også sige en fitness bold, den er stadig et hit herhjemme.

Side hende på et tæppe og trække hende rundt, det skulle være godt for både hendes balance og ret skægt.

Vi gik til stimulastik da han var helt lille og det gav nogle gode stimulerende sange - som vi kunne bruge lang tid efter.

okay det lyder også meget sjovt. det ville jeg også prøve. har også sådan en lille fitness bold hjemme

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa skriver:

okay det lyder også meget sjovt. det ville jeg også prøve. har også sådan en lille fitness bold hjemme

det gjorde vi meget til stimulastik. Frederic var dog så lille at han blot lå på tæppet og blev trukket rundt.

Tænker på om du har mulighed for at hænge en sanse gynge op, enten udenfor eller indenfor?

Tag hende op på dine skuldre og lade hende se verden deroppe fra.

Læg dig på rygen og bøj benene over brystkassen og læg hende på dine skinneben. Derfra kan du svinge fra side til side /op og ned - som en flyve maskine.

Gå krappegang med hende sidende på din mave -det er altså hårdt de første par gange...

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Mor til Frederic skriver:

det gjorde vi meget til stimulastik. Frederic var dog så lille at han blot lå på tæppet og blev trukket rundt.

Tænker på om du har mulighed for at hænge en sanse gynge op, enten udenfor eller indenfor?

Tag hende op på dine skuldre og lade hende se verden deroppe fra.

Læg dig på rygen og bøj benene over brystkassen og læg hende på dine skinneben. Derfra kan du svinge fra side til side /op og ned - som en flyve maskine.

Gå krappegang med hende sidende på din mave -det er altså hårdt de første par gange...

vi har en alm gynge, det synes hun egentlig er meget sjovt. hvor kan man få sådan nogle sanse gynger henne???

det der med hun ligger på mine skindeben gør vi også i ny og næ, men det er ikke altid hun  synes det er så sjovt.

men det lyder som nogle gode ting du har skrevet, det må vi lige prøve af

Anmeld

25. juli 2010

Pige2009

mor-til-vanessa skriver:

vi har en alm gynge, det synes hun egentlig er meget sjovt. hvor kan man få sådan nogle sanse gynger henne???

det der med hun ligger på mine skindeben gør vi også i ny og næ, men det er ikke altid hun  synes det er så sjovt.

Sansegyngen fås i mange byggemarkeder, Bilka, Føtex osv.

K.h. Linda

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Baagøe skriver:

Sansegyngen fås i mange byggemarkeder, Bilka, Føtex osv.

K.h. Linda

okay tak. godt at vide

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa skriver:

dem kan du få i byggemarkeder - bilka og andre steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.