Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
spurgte i´dag min kæreste om hvordan han troede vores liv så ud om 5 år ca, og svaret var
Gift, hus og 3 børn, dejlig kærlighed, og hund og to bil(;
Lige et glad indlæg fra mig af(:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Og webergrill og havetrampolin....
lilleflutes skriver: spurgte i´dag min kæreste om hvordan han troede vores liv så ud om 5 år ca, og svaret var Gift, hus og 3 børn, dejlig kærlighed, og hund og to bil(; Lige et glad indlæg fra mig af(:
hold da op! 3 børn på 5 år?
I får da travlt... Både med at lave dem og med at passe dem hæhæ
Det er skønt med fremtidsplaner Daniel og jeg sad også i går og talte om fremtiden - den ser lovende ud hvis alt går vel
Caroline86 skriver: hold da op! 3 børn på 5 år? I får da travlt... Både med at lave dem og med at passe dem hæhæ Det er skønt med fremtidsplaner Daniel og jeg sad også i går og talte om fremtiden - den ser lovende ud hvis alt går vel
hihi ej ikke travlt, han har 1, og jeg skal føde om knap 6 uger så det er bare 1 mere på 5 år(;
Eva. skriver: Og webergrill og havetrampolin....
haha ja sikkert også(;
lilleflutes skriver: hihi ej ikke travlt, han har 1, og jeg skal føde om knap 6 uger så det er bare 1 mere på 5 år(;
nååååå. ok
Ja, det burde vist kunne lade sig gøre
Caroline86 skriver: nååååå. ok Ja, det burde vist kunne lade sig gøre
hihi ja nu må vi se(; ved jo slet ikke om jeg vil kunne magte "3" børn endnu hihi
lilleflutes skriver: hihi ja nu må vi se(; ved jo slet ikke om jeg vil kunne magte "3" børn endnu hihi
næh.. men du har god tid til at finde ud af det
Caroline86 skriver: næh.. men du har god tid til at finde ud af det
jah det jo det(;
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128